X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"זהו האינטרנט שאללה מפעיל בשירות הג'יהאד"

"נשבעים לבן-לאדן" - באינטרנט

ארגון אל-קאעידה מקיים טקסי השבעה אלקטרוניים למאמיניו בימים האחרונים נפתח החודש לגיוס חתימות נאמנות לראשי הארגון אל"מ (מיל.) איתן עזאני, חוקר בכיר לטרור איסלמי, אומר בשיחה עם Nfc: "זו הוכחה נוספת כי אל-קאעידה מתגבר גם על המכשולים הטכנולוגיים"
▪  ▪  ▪
טופס ההחתמה.

מחלקה ראשונה
שר החוץ העירקי: א-זרקאווי נהרג

בשנים האחרונות הפכה זירת האינטרנט לנתיב העברת המידע המרכזי של ארגוני הטרור האיסלמיים. בימים האחרונים נראה כי המגמה שודרגה, וכי האתרים של הארגונים הקיצוניים מהווים אף תשתית להבעת אמון 'וירטואלית' באוסמה בן-לאדן וסגניו בארגון אל-קאעידה.
המכון לחקר תקשורת המזרח תיכון מדווח כי לאחרונה מתפרסמת בפורומים האיסלמיים הכרזה על פתיחתו של חודש לגיוס חתימות אלקטרוניות על ה"ביעה" [שבועת אמונים ל'שליט המוסלמי']. במסגרת רשימת "השליטים האיסלמיים", להם נשבעים אמונים - דמותו של בן-לאדן, אימן אל-ט'ואהרי, מולא מוחמד עמר ואבו מוסאב א-זרקאווי, בכיר אל-קאעידה בעירק. המבצע המרושת עתיד להימשך כחודש ימים ויסתיים ב-13 בדצמבר 2005.
לדברי חוקי המכון לתקשורת המזרח תיכון, היוזמה התפרסמה באתר "אלחסבה", המוכר כאתר איסלמיסטי ,אותנטי, אשר לא חושף את זהותו של העומד בראשו. כל שיגוע הוא אך כינויו המקורי: "אל-עאשק ללג'האד" [אוהב הג'יהאד].
להלן לשון ההודעה:
"אני מזמין אתכם ליום הראשון של חודש שבועת האמונים הגדולה למפקד צבאות המוסלמים השיח' אוסאמה בן-לאדן ולמפקדי הג'יהאד העולמי: השיח' אימן אל-ט'ואהרי, אמיר המאמינים מולא מחמד עמר ואבו מוסאב א-זרקאוי ולכל לוחמי הג'יהאד.
חי אלוהים, אתם זקוקים לשבועת האמונים הזו שבועת המוות למען אללה שתטיל אימה על הכופרים ותזכה את לוחמי הג'יהאד בפרט, ואת המוסלמים בכלל, בשכר עצום בעולם הבא...
הגם שזו שבועת אמונים למוות, אין זה הכרחי שתמות עכשיו, אולם, בעתיד הקרוב, הקרוב מאוד אינשאללה, נצטרך כולנו להצטרף לשיירה המבורכת הזו, בייחוד מאחר שנשבענו שבועת אמונים.
שבועת אמונים זו תימשך חודש שלם ותתפרסם בכל הפורומים, כדי שמספר הנשבעים יהיה גדול [ככל האפשר], וכך יהיו לאוסאמה בן-לאדן צבא באפגניסטן, צבא בעירק וצבא עצום ברשימת ההמתנה בעמודי האינטרנט.
זהו האינטרנט שאללה מפעיל בשירות הג'יהאד והמוג'אהדין ואשר הפך ל[כלי המשרת את] האינטרס שלהם, כך שחצי מהמערכה של המוג'אהדין מתנהל מעל דפי האינטרנט שהוא המוצא היחיד למסירת הודעות למוג'אהדין. מי שנשבע כבר שבועת אמונים מתבקש שלא לעשות זאת שנית, משום שבסוף החודש תהיה ספירה של כל מי שנשבעו..."
"אל-קאעידה עקפו גם את המכשול הטכנולוגי"
אל"מ (מיל.) איתן עזאני, חוקר בכיר למדיניות נגד טרור, אומר בשיחה עם Nfc כי היוזמה האינטרנטית מוכיחה כיצד מצליחים ארגוני הג'יהאד הגלובליים להשתמש באמצעים טכנולוגיים עוקפים כדי לגייס מאמנים, חרף הניסיון לחסום פעילותו. "ארגוני הג'יהאד עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, ורואים זאת בהרבה קהילות איסלמיות במזרח התיכון", הוא אומר.
לדברי אל"מ עזאני, בתי הקפה במדינות כמו סעודיה, מחזיקים מחשבים רבים עם חיבורים לרשת האינטרנט, דבר המהווה בסיס לקשר עם העולם האיסלאמי, ובכך נועד לכפר על המגבלות שיש לאזרחים במסגרת הפרטית.
אל"מ עזאני מדגיש כי מבצע ההחתמה האלקטרוני מהווה הוכחה נוספת לשיפור במעמדו האישי של מוסאב א-זרקאווי, מי שמוביל את לחימת הטרור בעירק. "לאחר שנתיים של פעילות טרור ברחבי עירק, מתחזק מעמדו של זרקאווי בזירת הג'יהאד העולמי, והוספת שמו לרשימת השבועה רק מוכיחה כי הוא עומד כיום בשורה הראשונה של המנהיגות העולמית של הארגונים הרדיקאליים".

תרגום ההודעה נעשה באדיבות המכון לחקר תקשורת המזרח תיכון
תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
במשרד החקלאות מתריעים: מערכת ההדרכה הציבורית במשרד בסכנת סגירה    על-פי תוכניות האוצר יקוצצו 150 מתוך 200 עובדיה    מחר תדון הכנסת בסוגיית הפיטורין
ברוך לוי
הרכישה - תמורת 1.9 מיליון ש"ח    בכוונת לידר להשלים את הרכישה, ולהחזיק ב-50% מ"ילין לפידות"    יאיר פודים, מנכ"ל "לידר": הרכישה תאפשר את המשך ביסוסה של לידר כבית השקעות מהמובילים במשק הישראלי
עומר שיקלר
כך מעריכים במרכז יפה למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת תל אביב    מציינים, כי ההינתקות מעלה גורם חשוב - הדמוגרפיה ולא הגאוגרפיה    נשק גרעיני בידיי אירן מהווה איום על ישראל
אסף גדות
מחקר שערכה אלדין בקרב יצרני תוכנות קובע כי בחירתם של יצרני תוכנה שלא להגן על מוצריהם מביאה לעלייה בשיעורי הפיראטיות בעולם
ברוך לוי
הבנק הרוויח כ-12 מיליון שקלים ברבעון השלישי לשנת 2005 בהשוואה להפסד של כ-1 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד    גידול משמעותי בהיקף האשראי שנותן הבנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il