X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדברים נאמרו על-ידי יו"ר ועד העובדים במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה הוועדה קיימה היום דיון בנושא החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי
▪  ▪  ▪

"החברה לאוטומציה בהתרסקות מוחלטת. עשרות רשויות עזבו את החברה בגלל חוסר תפקוד של החברה. הכשל הניהולי נובע מכך שחברי הדירקטוריון הם מינויים פוליטיים ממרכז השלטון המקומי". את הדברים אמר יו"ר ועד העובדים, אריה גור בדיון הבוקר (ב', 19.12.05) בוועדה לביקורת המדינה אשר קיימה דיון בנושא החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי.
גור הוסיף, כי מתוך הדירקטוריון נבחר יו"ר לחברה שלא תמיד מתאים. "יו"ר החברה הוא מינוי פוליטי לחלוטין. החברה במצב קשה ואין תוכנית עבודה מאושרת לשנת 2006 ואין תוכנית עבודה רב שנתית, דברים הנובעים מניהול בלתי מקצועי".
יו"ר החברה, משה אלקסלסי ציין בנושא, כי "לפני מספר חודשים מונה מנכ"ל חדש אך השידוך לא עלה כל-כך יפה. כיום מכהן מנכ"ל חדש מזה כארבעה חודשים. מאז הדוח הדירקטוריון מתכנס אחת לחודש אולם הוא עדיין לא מלא. חסרים שניים מהשלטון המקומי ושלושה מהממשלה".
יו"ר הוועדה, ח"כ מלי פולישוק-בלוך (שינוי) התייחסה לממצאי דוח מבקר המדינה אשר עסק בנושא ואמרה, כי "ממצאי דוח המבקר מראים כשל ניהולי. החובות מדברים בעד עצמם ויש לי תחושה קשה כי השינויים שנעשו הם קוסמטיים ולא מהותיים".
"אנו נפנה לשרי האוצר והפנים בדרישה להתערב בניהול החברה ובמינוי הדירקטורים ונפעל שגם מינוי של רשויות מקומיות יעברו סינון של המערכת. בנוסף, נפנה לשרים הרלוונטיים ולמרכז השלטון המקומי לממש את ההחלטה להפריט את החברה, תוך הידברות עם העובדים", היא הוסיפה.
יו"ר החברה, משה אלקסלסי, המשיך וציין, כי "במהלך תשעה חודשים מכניסתי לתפקיד המנכ"ל הפסיק את עבודתו ובמשך שלושה חודשים עד למינוי מנכ"ל חדש מילאתי גם תפקיד זה". לדבריו, "כאשר הרשויות בבעיות קשות גם לנו קשה לגבות את הכספים. אנו בהליכי תביעות משפטיות לגביית הכספים. בחמש רשויות הפסקנו את השירותים בגלל חובות. בירושלים נכנסו למצוקה כספית ופנו אלינו להקטין את המחירים".
נועה בן-אריה, היועצת המשפטית של מרכז השלטון המקומי הסבירה, הדירקטוריון הוא לא הזרוע המבצעת, אלא מנהלי החברה. "מדובר בחברה עם ידע טכנולוגי מהשורה הראשונה. לא כולם הם מינויים פוליטיים. מרכז השלטון המקומי קידם תהליך של הפרטה ואנחנו עדיין במהלכו. יש לזכור כי כללי ועדת רביבי לא חלים על השלטון המקומי".

תאריך:  19/12/2005   |   עודכן:  19/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
עיריית ב"ש לא הצליחה להוכיח, כי אדמת כורכר הלא מרוצפת, עליה חנתה הנאשמת, מהווה מדרכה על-פי הגדרתה בחוק    ביהמ"ש אף הוסיף, כי "נראה שהמצב של חוסר הודאות המשפטית, הוא מצב שנוח דווקא למאשימה וע"י כך היא יכולה להמשיך ולרשום דוחות חניה לעשרות ומאות של כלי רכב - באותו מקום"
ברוך לוי
הכנסת תצביע בשבוע הבא בקריאה ראשונה על הרחבת מעגל הפעוטות עם מוגבלות, הזכאים למעון יום שיקומי    כיום נותרים מאות פעוטות בביתם ללא הטיפול האינטנסיבי לו הם זקוקים, ללא מסגרת וללא הזדמנות ליצור קשר עם בני גילם
ברוך לוי
ועדת מגנ"ט החליטה לקדם בשנת 2006 שלושה נושאים חדשים: שירותי וידאו, מולטימדיה וטכנולוגיות מזון    אילן פלד, מנהל מגנ"ט: הפיתוח הטכנולוגי יהווה מקדם תחרותי בשווקים הבינ"ל
ברוך לוי
כך אומר מוטי קרן, יו"ר יוניליוור ישראל    בפגישה עם שר האוצר חשף קרן, כי תאגיד יוניליוור העולמי משקיע מידי שנה כ-20 מיליון דולר בפיתוח מפעלי החברה בארץ
ברוך לוי
הצעת החוק של ח"כ רומן ברונפמן אושרה בוועדת הכלכלה, והיא תעבור לקריאה ראשונה במליאה    מטרתה של הצעת החוק היא להבטיח את עצמאות המועצה בהגנה על זכויות הצרכנים ולהגדיל את תקציב המועצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il