X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שסיים את חקירתו במשטרה כינס ארקדי גאידמק מסיבת עיתונאים הודיע כי עד להודעה חדשה הוא אינו מפסיק להזרים כסף להשקעות חדשות בישראל
▪  ▪  ▪

גאידמק שיחרר צפירת הרגעה. איל ההון הרוסי, ארקדי גאידמק, כינס אחר-הצהריים (ד', 4.1.06) מסיבת עיתונאים מיוחדת מתחת למשרדו במגדלי משה אביב ברמת גן, זאת בעקבות הודעתו מתחילת היום, כי עד להודעה חדשה הוא מפסיק להזרים כסף להשקעות בישראל. גאידמק שוחח עם התקשורת כשעה לאחר שהסתיימה חקירה בת שבע שעות במשטרה.
"ביקשתי מכם לבוא לפה, כי לא עשיתי דבר פסול ואין לי מה להסתיר. אני נמצא תחת חקירה של היחב"ל. אני יודע שלא עשיתי דבר פסול בפעולותי... אחרי שקיבלתי הבהרות ממשטרת ישראל, שהם לא הפיצו את מידע, כאילו הם פנו לסוכנות כדי שלא יקבלו ממני את הכסף, אני מודיע כי אמשיך להשקיע בישראל".
"מהסוכנות פנו אלי והסבירו לי שאין להם תקציב לשנה הקרובה לתוכניות חינוך ברוסיה ובמדינות חבר העמים. הם ביקשו את הסיוע שלי. זו הייתה בקשה שלהם", הוא מסביר. "הבוקר ראיתי בעיתונים שהמשטרה מעלה ספקות על כשרות הכסף שלי ואני רוצה שהם יפרסמו הודעה בנושא... היום בחקירה, הם אמרו לי שהם לא פנו לסוכנות".
לדבריו של גאידמק, הוא מעולם לא הורשע בפלילים. "אני מעולם לא עשיתי משהו רע ומעולם לא הורשעתי, בשום מדינה בעולם". הוא תקף גם את אמצעי התקשורת: "העיתונים בישראל רק מחפשים סנסציות". בסיום דבר שיגר גאידמק צפירת הרגעה לאוהדי הספורט ואמר: "אמשיך לתמוך בצדקות שונות העוסקות בתחומי הבריאות והספורט".
קודם לכן, בשעות הצהריים, שיגר גאידמק הודעת אזהרה בה אמר: "מדובר במצב בלתי נסבל, על-פיו המשטרה אינה מבססת חשדות או טענות של ממש נגדו, אך בו-בזמן יוצרים גורמים במשטרה אווירה ציבורית של משפט והכרעת דין. עד להחלטה סופית של רשויות המדינה באשר למקורותיי הכספיים, אפסיק את כל התרומות והסיוע למוסדות וארגונים".
אוהדי קבוצת הכדורגל אשר בבעלותו של גאידמק, בית"ר ירושלים, הודיעו מייד עם פירסום ההודעה, כי יקיימו הפגנות לתמיכה בבעלי הקבוצה ונגד היחס שלו הוא זוכה. כמה אוהדים הודיעו כי בכוונתם להשתמש גם במחאה אלימה, וציינו כי "ישרפו חצי מדינה". קבוצה גדולה של בני נוער הפגינה אחר-הצהריים סמוך למשרדו.
גאידמק הגיע בשעות הבוקר לחקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים של משטרת ישראל בפתח תקוה. הוא נחקר בחשד להלבנת כ- 50 מיליון דולר בחשבונות בישראל ובעיקר בסניף בנק הירקון של הפועלים בתל אביב. על-פי הגורם המשטרתי, חקירתו היתה מתואמת וגאידמק קיבל הודעה על כך.
זו הייתה חקירתו השלישית בפרשה, ולדברי גורמי משטרה היא התבקשה כדי לבצע השלמות לחקירה הקודמת בעניינו. גאידמק ציין, כי הוא זה שיזם את עדותו כיום.
תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  05/01/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
הוועד הוציא הערב רשימה ארוכה של שירותים שלא יתנו מעתה, והודיעו על הפסקת פעילות השיווק מעבר לשעות העבודה
עומר שיקלר
במהלך שיחה עם תלמידים בבית ספר בכפר סבא אמר שר הביטחון, כי ישראל תקיים מו"מ עם החמאס אם יתפרק מנשקו ויכיר בקיומה של ישראל    דובר הליכוד: "מוטב שמופז יתעסק במניעת הקסאמים ולא בהכשרת ארגוני טרור"
שלומי דיאז
המשטרה עצרה שני חשודים    תבעו מבעל המקום מאות שקלים לערב "עבור אבטחה"
ניר וייס
העותרים, ראש סיעה מקומית בב"ש ומתמודדת לשעבר בבחירות המוניציפליות באשקלון, התנגדו לרישומה של מפלגתו של שרון בשל הדימיון לשמות סיעותיהם
נוה יוסף
כך קובעת שופטת בית משפט השלום, דליה מארק-הורנצ'יק    עוד קובעת השופטת, כי על ישיבות מועצת העיר קיימת הגנת סעיף 13(9) לחוק איסור לשון הרע, ואין לתבוע בגין דברים שנאמרו במהלכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il