X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר העבודה, עמיר פרץ, השתתף בכנס ועידת האינטרנציונאל שהתקיים באתונה מבטיח להתקדם ל- 'מפת קבע' עם או בלי שיתוף פעולה של הפלשתינים
▪  ▪  ▪

"קיוויתי מאוד כי הכוחות המתונים יזכו בבחירות ברשות הפלשתינית. לצערי, ביום רביעי האחרון, הפלשתינים הצביעו נגד הכוחות המתונים ונגד השלום... ממשלה ישראלית בהנהגתי, לעולם לא תדבר עם מי שלא מתפרק מנשקו, מחסל את הטרור ומכיר בישראל". כך אמר (ב', 30.1.06) יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, בוועידת האינטרנציונאל באתונה.
בנאומו אשר נישא בשפה האנגלית פרש פרץ את משנתו הפוליטית לקראת הבחירות לכנסת ה- 17. "מפלגת העבודה בראשותי", אמר, "פונה לבוחרים ומניפה שני דגלים: דגל ביטחוני-מדיני ודגל כלכלי-חברתי. לא ארשה יותר לביטחון הלאומי לדחוק את הביטחון החברתי. אני מאמין כי לא ניתן להפריד בין ביטחון לבין הצלחה ושגשוג", אמר פרץ.
לדבריו, בממשלה הפלשתינית החדשה יקחו חלק אנשים שהינם נגד תהליך השלום ואשר קוראים להשמדתה של המדינה היהודית. הוא הדגיש: "הרשו לי להבהיר: ממשלה ישראלית בהנהגתי, לעולם לא תדבר עם מי שלא מתפרק מנשקו, מחסל את הטרור ומכיר בישראל. עם זאת, אני מתעקש להחזיק בחלום השלום. חלומי הוא שהכוחות המתונים בשני הצדדים יעבדו יחדיו ויגיעו להסכם אמיתי. הסכם לא רק בין פוליטיקאים, אלא הסכם אמיתי בין העמים".
פרץ ציין כי בכוונתו לבחון את ההתפתחויות ברשות הפלשתינית. "לא אפטור את עצמי ואגיד כי הגענו למבוי סתום", אמר, "שהרי זהו מתכון לחידוש האלימות. אינני מוכן לקבל אלימות נגד אזרחינו". הוא ציין כי במידה ויהיה קיפאון - "אני מתכוון להוציא לפועל פעולות אשר תלויות רק בישראל, ויעזרו לנו להתקדם לעבר מה שאני מכנה: 'מפת הקבע'".
"מצד אחד - אנו ננקוט בצעדים אשר יחזקו את הביטחון האישי של אזרחינו; ומצד שני - ננקוט בפעולות שיובילו לעבר חזון עתידי של שלום. לדוגמא: תחילה נסיים את בניית גדר הביטחון אשר תפחית את יכולת ארגוני הטרור לתקוף בתוך ישראל. נדאג להבטיח שאין נזק הומניטרי לאוכלוסיה הפלשתינית. צעד זה יחזק את הביטחון האישי של הישראלים".
פרץ הדגיש, כי במסגרת התוכנית שלו יפורקו המאחזים הלא-חוקיים בגדה המערבית. "ממשלה בהנהגתי תפעל באופן מיידי לסילוק מאחזים לא חוקיים אלה. זהו חלק מהחזון שלנו לשלום העתידי. שיהיה ברור: לא נשלים עם אנרכיה בגדה המערבית, כולל מצד ישראלים".
בנאומו בפני באי העצרת ציין פרץ כי הוא שמח שהגיע למעמד זה. "כבוד גדול עבורי להיות כאן איתכם היום. אני מרגיש כאן כמו בבית ובין חברים. אני גאה לעמוד כאן בפעם הראשונה כראש מפלגת העבודה הישראלית ולהצטרף למשפחת המנהיגים הסוציאל-דמוקרטים, בכינוס חשוב זה".
פרץ הוסיף: "מעודד אותי לראות שבכל כך הרבה מדינות בעולם - אנשים פונים למפלגות הסוציאל-דמוקרטיות, משום שהם מבינים שרק אנחנו משלבים צמיחה כלכלית עם צדק חברתי".
"בעוד כחודשיים, הישראלים יצביעו בבחירות ויקבלו החלטות היסטוריות. לראשונה, מזה שנים, לישראלים תהיה הזדמנות להצביע לאג'נדה סוציאל-דמוקרטית אמיתית. במשך יותר מדי זמן, המפלגות בישראל הציבו בפני הבוחרים את נושא הביטחון כנושא יחיד מרכזי".
לדברי פרץ, ישראל עומדת כיום בפני שני איומים מרכזיים, אשר מאיימים למעשה על כל העולם החופשי: אירן והאיום הגרעיני, וכן הטרור הפונדמנטליסטי. "אנו מתכוונים להתמודד בנחישות עם איומים אלה, ונעשה הכל על-מנת להגן על עצמנו. אני קורא לכולכם לנקוט בצעדים אקטיביים לעצירת איומים אלה".

תאריך:  30/01/2006   |   עודכן:  31/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך טוענים במודיעין המערבי, כפי שדווח בדיילי טלגרף הבריטי    זאת במקביל לביקורה של מרקל בארץ ולדבריה: אירן מהווה איום לא רק למדינה היהודית אלא לעלום הדמוקרטי כולו
יפעת גדות
החוקרים מקווים לפתח אופציה טיפולית לסרטן השד בשלב מוקדם שתקטין את הפגיעה בשד וברקמות הנורמליות
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידה האחרון הייתה יוסף מנהלת הפיתוח העסקי של להקת בת-שבע
הדר פרבר
אמרה רייס בפגישה עם דיפלומטים בנושא החמאס, "חייבת להיות דרך של שלום... אינכם יכולים מצד אחד להקדיש את עצמכם לשלום ומצד שני לאלימות. אלה הם שני דברים מנוגדים"    בוש: ארה"ב לא תתמוך בממשלת חמאס
אלעזר לוין
עו"ד, רואי חשבון ומנהלי חברות קנו 30 דירות בנות 200 מ"ר בפרויקט של עיני-אבנר על המגרש-לשעבר של מוניות "אביב"    הכל נמכר לפני תחילת הבניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il