X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשמש כפרזנטורית של הגרנד קניון בחיפה תקציב הפרסום של הגרנד קניון עומד על כ-1.5 מיליון דולר נערך באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי"
▪  ▪  ▪

הדוגמנית והשחקנית מורן אייזנשטיין נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של הגרנד קניון בחיפה, זו השנה השנייה. איזנשטיין תשמש כפרזנטורית של הקניון לשנת 2006 ותקבל 25 אלף דולר. בשנה שעברה קיבלה 20 אלף דולר עבור הקמפיין.
במסגרת החוזה תייצג מורן את הקניון במגוון פעילויות שיווק, פרסום וקידום מכירות בקניון, בהן גם הנחיית תוכנית רדיו ברדיו חיפה.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "מסקרים מקיפים ובדיקות שוק שערכנו בתום קמפיין 2005, עולה כי מורן אייזנשטיין מאוד פופלארית בקרב קהלי היעד המגלים אהדה רבה כלפיה וכלפי המותג גרנד קניון. מורן נמצאה מתאימה באופן מובהק לערכי הגרנד קניון, הבולט בתמהיל האופנה הרחב וחווית הקניות והבילוי שאותה הוא מציע".
סביון הוסיף עוד: "הצלחת הקמפיין הפרסומי של הגרנד קניון לשנת 2005 נובעת בחלקה מבחירה בפרזנטורית המתחברת היטב לתחומי הבילוי, הקניות, האופנתיות והצעירות, וכמובן בעלת יכולת מודעות עצמית הגבוהה ויכולת התחדשות וההתפתחות".
תקציב הפרסום של הגרנד קניון לשנת 2006 עומד על כ-1.5 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי".
קמפיין הפרסום יחל ב-1 במרס, ויימשך בכל שנת 2006. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "עזבתי הכל ובאתי לגרנד קניון!".
פריסת המדיה תכלול: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות מקומית, הארצית והמגזינים, תשדירי רדיו, מגזין "גרנד שופינג" שיופץ מדי חודש ב-100,000 עותקים, פעילויות קד"מ מקיפות. במסגרת הקמפיין תנחה אייזנשטיין תוכנית רדיו שבועית ברדיו חיפה שתעסוק בתחום האופנה והלייף סטייל.

תאריך:  01/02/2006   |   עודכן:  01/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
זכתה במכרז של היזם בני זרח    הפרמיה: 500 אלף שקל לשנה
אלעזר לוין
כרפיס יבנה עוד 57 וילות בעתלית    דוראל מכרה מגרשים ב-40 אלף דולר באדמית    4 חדרים על הכרמל ב-270 אלף דולר
הדר פרבר
כוחות הפינוי בעמונה מתעמתים עם המתנגדים    מפקד מג"ד מרכז: "אנחנו מתחילים להיכנס להליך מבצעי"    ח"כ אלדד: מתייחסים לבני אדם כמו שלא התייחסו לערבים, אולמרט רצה דם
יפעת גדות
חוקרים מקווים כי ה-MRI יצמצם את הליקויים של הפוליגרף הקונוונציונלי ויציע שיטה חדשה ואובייקטיבית לגילוי שקר
מירב לוי
לפי מחקר חדש שנערך באוניברסיטה העברית, משתנים גנטיים הם שמבדילים בין רקדנים ליתר האוכלוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il