X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא אירן הקיצוני, מחמוד אחמדי-נג'אד, מזהיר את הקהילה הבינלאומית כי במידה ויתגרו בו - יהפוך את פרויקט הגרעין למטרות שלום לפרויקט צבאי מדגיש: השואה האמיתית מתרחשת בפלשתין
▪  ▪  ▪

נשיא אירן, מחמוד אחמדי-נג'אד, ממשיך לספק כותרות ביחס לפרויקט הגרעין של מדינתו, ומאיים כי יבצע שינויים נוספים במדיניות הגרעין של אירן, תוך שהוא רומז כי הפרויקט הגרעיני לצורכי שלום עלול להפוך לפרויקט צבאי.
הנשיא הקיצוני בישר על האפשרות לשינוי במדיניות, בכינוס שנערך בפני עשרות אלפי אירנים שהתאספו לחגוג את יום השנה למהפכה האיסלאמית. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
הטלוויזיה הממלכתית של אירן ציינה כי הפגנות התמיכה שנערכו בכל רחבי המדינה הם "ההכרזה הגרעינית" של אירן. בהפגנה בכיכר המרכזית בטהרן הכריזו צעירים רבים כי הם מוכנים למות למען הגנה על היכולת הגרעינית של אירן. קבוצה של תלמידי תיכון כתבו על מעיליהם: "זכותנו לאנרגיה אטומית למטרות שלום".
בנאום שנשא הנשיא אחמדי-נג'אד הוא התמקד במשבר המתגבר של אירן עם הקהילה הבינלאומית סביב סוגיית הגרעין. "המדיניות הגרעינית של הרפובליקה האיסלאמית, הייתה עד כה למטרות שלום. עד עכשיו פעלנו כחלק מהסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) ובהתאם לכללי אמנה למניעת תפוצת נשק גרעיני (NPT). אם נראה כי רוצים להפר את הזכויות של העם האירני על-ידי שימוש בכללים אלו נגדנו, עליהם לדעת כי העם האירני ישנה את דרכו... עליהם (על העולם) לא לעשות דבר שיוביל לשינוי במדיניות שלנו", אמר אחמדי-נג'אד.
הקהל הרב השיב לנשיא בקריאות רמות: "אנחנו נלחם, אנחנו נמות, אבל לא נסכים להיכנע".
אחמדי-נג'אד לא פירט לאילו שינויים במדיניות הוא מתכוון, אך ניתן להבין כי הוא מדבר על פרישה מאמנת האי תפוצת נשק גרעיני והפיכת הפרויקט למטרות צבאיות.
"המערב מסתיר את פניו המכוערות מאחורי גופים בינלאומיים", אמר הנשיא והתייחס להחלטת סבא"א להעביר את הדיון בסוגייה למועצת הביטחון של האו"ם. "אבל לגופים אלו אין אמינות בעיני המדינות. אתם הרסתם את האמינות של ה- NPT".
השואה האמיתית מתרחשת בפלשתין
כהרגלו המשיך אחמדי-נג'אד לתקוף את ישראל והיהודים, ואמר כי השואה האמיתית מתרחשת עתה ב"שטחי פלשתין ועירק". לדבריו, "אם אתם מעוניינים למצוא את השואה האמיתית, אתם תמצאו אותה בפלשתין, שם הציוניים הורגים מדי יום פלשתינים. אתם תמצאו אותה בעירק".

תאריך:  11/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור אריה
ישראל שובצה במוקדמות לבית ב'    המשחקים יחלו בקיץ    הנשים עם אוקראינה, טורקיה וסלובניה    צביקה שרף: "נבחרת כמו ישראל צריכה לעבור את הבית הזה"
עידן יוסף
אזרח הנוסע באוטובוס מכוסה מבחינת ביטוח כל עוד קנה את כרטיסיית הנסיעה המתאימה    נהגים בדן מוכרים לזקנים כרטיסיות שאינן תואמות, ובכך למעשה עלולים להותיר אותם ללא ביטוח במקרה של פגיעה
גלית יצחק
נרשמה עליה ניכרת בדיווח על מצוקה נפשית בשנה האחרונה    8% מהאוכלוסיה ויתרו על טיפול רפואי    ירידה במספר האנשים המרוצים משירותי קופת החולים
עומר שיקלר
מאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא סובלת מדלקת ריאות    בשבת הועברה ליחידה לטיפול נמרץ    בלילה הוגדר מצבה כ"קשה מאוד"
שלומי דיאז
צעירים פלשתינים מחו על הקריקטורות שפורסמו בדנמרק    שרפו דגלים    המשטרה פיזרה אותם ברימוני הלם    קריאות הסתה בכלא מגידו    מחבל בן 17 תקף סוהרים בכלא השרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il