X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תוקם ועדה לקביעת קריטריונים שיוויוניים להקצאת כספי הסיוע למתנ"סים ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪
החברה למתנ"סים

החברה למתנ"סים בישראל לא תופרט. כך סיכמו אתמול (יום א', 19.2.06) שר החינוך מאיר שטרית והחשב הכללי באוצר, ד"ר ירון זליכה.
"יש תחומים שאסור להוציא מידי הממשלה, והם בבחינת המחויבות הבסיסית ביותר של השלטון כלפי האזרח. החברה למתנ"סים נכללת בתחום זה. ברגע שיפריטו את החברה למתנ"סים, הנושא יהפוך לעניין כספי. אזרח שיש לו כסף יזכה בשירותי חברה זו, ומי שידו לא משגת ישאר מחוץ למערכת. מנגד, לא יעלה על הדעת שכספי הציבור יוקצו באופן לא שוויוני ומפלה", הסביר השר את פעולתו.
השר שטרית והחשכ"ל ד"ר זליכה סיכמו על הקמת ועדה משותפת שתכלול את נציג החשב הכללי, נציג החינוך ואת נציג משרד המשפטים, אמנון דה-הרטוך. הוועדה תקבע את הקריטריונים השוויונים והבלתי מפלים, לפיהם החברה למתנ"סים תחוייב להקצות את כספי הסיוע למתנ"סים ברחבי הארץ ותבחן את אופן ההקצאה של כספי הסיוע עד כה. עוד השבוע ימנו השר שטרית והחשב הכללי את חברי הוועדה אשר תסיים את עבודתה לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה.
החברה למתנ"סים הוקמה בשנת 1969, והינה חברה ממשלתית בבעלות משרד החינוך, התרבות והספורט. 180 מתנ"סים פועלים ברחבי הארץ, בערי פיתוח ובשכונות מצוקה, בערים גדולות ואחרות, במועצות מקומיות ואזוריות, בקיבוצים ובמושבים, במגזר היהודי והלא-יהודי כאחד. למרביתם שלוחות הפרוסות בכל רחבי היישוב. מערכת המתנ"סים נחלקת למחוזות גיאוגרפיים, שעל כל אחד מהם מופקד מנהל מחוזי, אשר תפקידו להדריך את מנהל המתנ"ס, ובאמצעותו את הצוות וההנהלה המקומית, במכלול הנושאים שבהם עוסק המתנ"ס, וכן לעמוד בקשר עם רשויות וארגונים באזור.
המתנ"ס הוא מוסד עצמאי הפועל כחברה בע"מ או כעמותה. בראש כל מתנ"ס מכהנת הנהלה האחראית באופן משפטי וציבורי על ניהולו, על תקציבו ועל התוכניות המופעלות בו. ההנהלה מעצבת וקובעת את מדיניות המתנ"ס על-פי צורכי הקהילה ותפיסת העולם של החברה למתנ"סים.
בנוסף, מפעילה החברה למתנ"סים מערכת עניפה של הכשרה והדרכה מקצועית לעובדים. כחלק מתהליך ההדרכה החברה מפיקה גם פרסומים מקצועיים במגוון תחומים הקשורים לעשייתם של העובדים במתנ"סים.

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
קלטת האודיו החדשה, שפורסמה על-ידי מנהיג אל-קאעידה באתר אינטרנט, היא המשך לקלטת שפורסמה באל-ג'זירה בעבר
הדר פרבר
שר החוץ האירני אמר בתחילת השבוע, כי טהרן תשקול את הצעתה של רוסיה להעשיר אורניום בכמה תנאים
ענבל אביב
התוכנית ההולנדית, בשם "Pimp My Life", תיתן לאישה חסרת בית העוסקת בזנות הזדמנות לטעום מחיי יוקרה ועושר ואח"כ תנסה לעזור לה לבנות לעצמה את החיים ולמצוא דירה ועבודה
עידן יוסף
הרב שלמה עמאר עשוי להוציא בקרוב פסק-הלכה שיאפשר לעובדי המועצות הדתיות לשבות במחאה על הלנת שכרם המתמשכת    "אנשים הגיעו לחרפת רעב, ולא ניתן להם לסבול את הסבל הנורא", אמר הראשון לציון
אסף גדות
88% מהעסקים היצרניים הקטנים הפנימו את העובדה כי הטכנולוגיה של האינטרנט הקווי והאלחוטי מטשטשת את ההבדלים בין חברות קטנות לגדולות והיא כלי הכרחי בכדי לפרוץ קדימה    מספר המחשבים הממוצע בעסק יצרני קטן עומד על 3
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il