X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לראשונה בברזיל - תקום "תחנת רדיו לפרוצות" כבר בתקופה הקרובה יחלו הפרוצות לעבור הכשרה מקצועית "אין לנו כוונה לגרור בנות לעבוד בתחום", טוענות הוגות הרעיון "נקיים דיונים מעמיקים על שאלות זכויות אדם ואמצעי מניעה"
▪  ▪  ▪

חדש: גם הפרוצות בעיר סלבדור של ברזיל יכולות עתה לשדר ברדיו משלהן. "המועצה הלאומית לייצוג הפרוצות" באזור באיה, זכתה לאישור רשמי מטעם הממשלה, וצפויה להקים תחנת רדיו עצמאית, כבר בחודשים הקרובים.
"אנחנו לא מתכוונות להתנצל על עצם עיסוקנו, ואנו שואפות להלחם למען הכבוד הראוי של המקצוע", אומרת אחת ממובילות המאבק, בראיון לסוכנות הידיעות 'רויטרס'. לטענת הוגי הרעיון, "המטרה אינה למשוך יותר נשים לעסוק תחום".
"הכוונה היא אכן לשדר תוכניות שעוסקות בעבודה היומיומית, אך בד בבד בכוונתנו להשקיע נפח נרחב לשאלות בדבר זכויות אדם, לעלות לדיון נושאים חברתיים, וכן להרחיב על מקרים של התעללות מינית כדי להגביר את המודעות", טוענים בוועדה לזכויות הפרוצות.
"הרעיון הוא להציג תוכניות שונות שעוסקות בנושאי בריאות כדוגמת איידס, אמצעי מניעה וגזענות", מוסיפות הוגות הרעיון. לטענתן, בנות בעלות ניסיון במקצוע, יכשירו את שאר הבנות לעבודה, ויעבירו סדרת "אימונים מקצועיים" כבר בימים הקרובים. המימון, כך נראה, יגיע בסיוע של מספר ארגונים חיצוניים, אך כמו כן, "יתבסס ברובו על פרסום".
ברזיל ידועה כמוקד נרחב של בתי בושת. ארגוני זכויות אדם בינלאומיים ביקור לאחרונה את מדיניות הממשלה על שלא נוקטת במאמצים על-מנת למגר את התופעה. לדברי הארגונים, "אזורים רבים בברזיל הפכו יעד לתיירים המנצלים קטינות".
בישראל הזנות חוקית, אולם השידול לזנות אינו חוקי. בהתאם לכך אסורה הפעלתם של בתי בושת ומכוני ליווי המספקים שירותי מין בתשלום, וכן אסור פרסום שירותי זנות במסגרת העיתונים. חרף זאת מתפרסמות בעיתונים מודעות המציעות שירותי זנות.

תאריך:  11/03/2006   |   עודכן:  11/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
הוסרו המכשולים שעמדו בפני שחרור אחמד סעדאת מנהיג החזית העממית שהורה על רצח השר זאבי    סעדאת ישוחרר במבצע חשאי מתואם עם הרשות הפלשתינית
שלומי דיאז
על-פי המשרד לביטחון פנים, הדבר חסך כשבעת אלפים ימי מעצר    נשקלת הרחבת התוכנית
שלומי דיאז
בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ביום שני הקרוב    זאת בעקבות האירועים האלימים בין האוהדים במשחק הקודם    השר גדעון עזרא "יפקח" במקום
יוסי עבדי
לדבריו: "יש לשאוף למזרח תיכון נקי מנשק גרעיני"    בוש: אירן מהווה דאגה ביטחונית חמורה    חבייר סולאנה: "זו רק ההתחלה. בהמשך יתכנו סנקציות על טהרן"
יוסי עבדי
ארה"ב מזועזעת: בני 10 ו-13 צפו בסרט פורנוגרפי והחליטו לאנוס ילדה בת 5    לאחר שסיפרו לאביהם, הוא החליט לטשטש ראיות ולחנוק את הילדה למוות    הילדים נעצרו, המשטרה במצוד אחר האב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il