X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב נעתר לבקשתו של השחקן, חנן גולדבלט, להשתחרר ממעצר הבית בו הוא נתון, לרגל חגיגות יום העצמאות
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב נעתר לבקשתו של השחקן, חנן גולדבלט, שביקש להשתחרר ממעצר הבית בו הוא נתון כדי להשתתף בטקס שיערך בבית הספר "הכפר הירוק" בו למד, לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחגיגות יום העצמאות.
הפרשה החלה להתגלגל בעקבות תלונתן של שלוש צעירות, שגוללו בכלי התקשורת מסכת של הטרדה מינית מצידו של גולדבלט, ששימש כמורה שלהן למשחק.
כשבוע לאחר הפרסום בתקשורת, ב-1 באוגוסט 2005, הוגשה למשטרה תלונה ראשונה נגד גולדבלט. המתלוננת, נועה (שם בדוי), צעירה בת 23, סיפרה בעדותה במשטרה כי לפני שש וחצי שנים, בעת שהייתה בת פחות מ-17 גולדבלט אילץ אותה לשכב איתו במהלך "חזרות" שעשו בביתו במסגרת לימודי המשחק שהעביר. בהמשך, התלוננו כנגד השחקן המפורסם עוד חמש נשים נוספות שטענו כי ניצל אותן מינית באופן דומה.
לפני כחצי שנה הוגש נגד גולדבלט כתב אישום בו יוחסו לו שורה של עבירות בתחום המיני. בין היתר, ייחס לו כתב האישום עבירות של אונס, מעשים מגונים, ניסיון לאונס במרמה, מעשים מגונים בקטינות תוך ניצול יחסי מרות, קבלת דבר במרמה ומעשי סדום במרמה. בכתב האישום החמור נאמר:
"מדובר בעבירות שיש בהן דפוס התנהגות חוזר, כאשר גולדבלט הפיל ברשתו מספר גדול של צעירות מבלי שבחל באמצעים על-מנת להשיג את מבוקשו ולכן קיים יסוד סביר כי ימשיך לסכן את ביטחונן של נערות צעירות נוספות".
עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה לעצור את גולדבלט עד תום ההליכים המשפטיים, וטענה כי יש יסוד סביר לחשוש שהוא מסכן את שלומן של נשים בכלל ונערות צעירות בפרט, אם ישוחרר ממעצר. בית המשפט המחוזי דחה את בקשת המדינה והורה לשחרר אותו למעצר בית מוחלט, תוך שהוא מציין כי מכתב האישום עולה התנהגותו החמורה של גולדבלט.
גולדבלט ביקש בעבר להשתחרר ממעצר הבית בו הוא נתון לצורך הפקת "סרט חינוכי למגזר החרדי", בקשה שאושרה תחילה על-ידי בית המשפט, אך זו נדחתה על-ידי בית המשפט העליון, שקבע:
"הקלה בתנאי השחרור עלולה להביא לפגיעה קשה בשלומן הנפשי של כל אותן נערות ונשים שאזרו עוז והגישו תלונה... עוד בטרם התייצבותן על דוכן העדים הן עלולות להיתקל בו בדרכים וברחובות העיר" - נקבע בהחלטה.
ואולם, בהחלטתו החדשה (יום ה') על שחרורו, מתעלם המחוזי ממסוכנותו של גולדבלט ומהאפשרות שהועלתה על-ידי העליון ולפיה הנשים המתלוננות נגדו עלולות להיתקל בו באקראי.

תאריך:  27/04/2006   |   עודכן:  27/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מזוז קיים התייעצות בלשכתו והחליט: לאפשר למשטרה להרחיב את החקירה נגד ליברמן בעניינים החדשים שהובאו לידיעתו    ליברמן מותח ביקורת ודורש: חקירה מהירה    טוען: התביעה והמשטרה מחזיקים תיק פתוח כדי למנוע מינויו לכהונת השר לביטחון פנים
אסף גדות
שירות Google Maps מבית ענקית החיפוש באינטרנט שודרג וכעת כולל מפות ברמת הרחובות במדינות מסוימות באירופה
מתן פריידין
כך פסק השבוע בית הדין הרבני באשקלון    בפסק דין תקדימי, חייב בית הדין אישה תושבת העיר לקבל גט מבעלה, לאחר שניהלה רומן וירטואלי עם גבר זר
ברוך לוי
מבטיח "שקט תעשייתי" בבנק עד סוף 2010    ההנהלה תוכל לפטר עד 50 עובדים קבועים בשל אי-התאמה    תופעל תוכנית פרישה מרצון ל-200 עובדים נוספים
ברוך לוי
תספק לקבוצת דיג'יטל, ספקית טלקום מובילה בפיליפינים, פיתרון מלא להרחבת הרשת הנייחת והסלולארית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il