X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לא הצליחו להשיג גביע שלישי
מכבי ת"א הפסידה את הגביע לצסק"א
גמר היורוליג: הצהובים הציגו משחק קבוצתי רע והפסידו לצסק"א 79:63 מסינה השיג ניצחון נוסף על מכבי ת"א, פאפאלאוקאס קלע 18 נקודות וניצל הגנה חדירה האוהדים הצהובים חוזרים הביתה מאוכזבים
נלחמים על כל כדור [צילומים:AP]


פיני כועס

אשר גולדברג, שליח טלספורט לפראג
שארפ: זה כנראה מה שהיה צריך לקרות

בסיום משחק מורט עצבים הפסידה מכבי תל אביב, אלופת אירופה עד הערב את התואר לצסק"א מוסקבה. המשחק הסתיים בתוצאה 73:69.
זו לא הייתה השנה של מכבי ת"א באירופה. אנתוני פארקר לא היה במשחק, אך לא רק הוא. 10 נקודות בלבד שלו ועוד 20 של סולומון לא הספיקו הערב והחזירו את האוהדים הצהובים הרבים שבאו לדחוף את מכבי ת"א חזרה הביתה מאוכזבים. ההגנה של מכבי ת"א לא הייתה דומה בדבר לזו של יום שישי וצסק"א שמרה את מכבי על סקור נמוך לכל אורך המשחק.
הצהובים הגיעו למשחק בסזקה ארינה פייבוריטים אחרי הניצחון על טאו ויטוריה ביום שישי בחצי הגמר 70:85. צסק"א ניצחה בחצי הגמר 75:84 את ברצלונה שסיימה היום במקום האחרון בפיינל-פור. פאפאלוקאס וג′יי אר אולדן היו המצטיינים בשורות הרוסים כשקלעו 19 נקודות כל אחד. הולדן דייק עם חמש שלשות, וכעת יצטרכו במכבי ת"א לשים לב אליו ולשחזר את ההגנה המצויינת מיום שישי.
רבע ראשון - פארקר לא במשחק
את הנקודות הראשונות במשחק קלעה מכבי ת"א מהקו כשבאסטון העלה ל-0:2. מלך החסימות של האליפות באסטון הצליח להשאיר את צסק"א על 0 נקודות בשלוש הדקות הראשונות ומן הצד השני וויל סולומון קלע שלשה והוסיף שתי נקודות כדי להעלות את מכבי ת"א ל-0:7. ההחטאות של צסק"א מתחת לסל נמשכו, אך דווקא מחוץ לקשת הצליח סמודיש לקלוע שלשה ראשונה. שתי נקודות של ואנטרפול החזירה את הרוסים למשחק אחרי החטאה של בורשטיין לשלוש (7:5). צסק"א השלימה ריצה של 0:7 משלה אחרי סל של סברסנקו.
בורשטיין קלע שתיים מהקו ועצר את הסחף של הרוסים וארנולד הוסיף שתי נקודות שהחזירו את היתרון למכבי ת"א (7:11). לאנגדון עם שלשה הצליח להעלות את צסק"א ליתרון ראשון במשחק 2:49 דק' לסיום הרבע כשמכבי ת"א נלחצה מעט, אך סולומון דאג להחזיר את היתרון לצהובים עם שלשה משלו. אחרי נדנדת סלים סיימו הקבוצות את הרבע הראשון עם שוויון 18:18.
רבע שני - השלשות של הרוסים
פאפלוקאס העלה את הרוסים ליתרון 18:20 בפתיחת הרבע. פארקר חימם את הידית 8:27 דק′ לסיום הרבע כשקלע שתי נקודות שהחזירו את השוויון ובאסטון העלה ל-20:22. אחרי חסימה של ואן דר שפיגל את באסטון, הצליח פארקר לקלוע שלשה כששעון ה- 24 עמד על שנייה אחת בלבד, לאנגדון התעצבן והחזיר עם שלשה מהצד השני (25:25).
טעויות בהתקפה של מכבי ת"א העבירו את המומנטום לרוסים שהצליחו לעלות ל- 5 הפרש (25:30) אחרי סלים של סברסנקו וסמודיש. הרוסים המשיכו לדרוס כשפאפאלוקאס צלף שלשה שהעלתה אותם ל-25:35 והשאירו את מכבי ת"א על 7 נקודות ברבע (1:17 דק′ לסיום). שארפ הצליח להחזיר את הקהל לעניינים עם שלשה שקיזזה ל- 7 בלבד. סל עם הבאזר של בורשטיין מוריד את מכבי למחצית עם 5 נקודות בלבד לחובתה. תוצאת המחצית: 35:30.
רבע שלישי -וויצ′יץ′ מחזיר את מכבי לעניינים
ואנטרפול פתח את הרבע השלישי עם 2 נקודות שהעלו את צסק"א ל-7 הפרש ובהמשך השלים מהלך של סל ועבירה שהעלה את ההפרש ל- 10 - 30:40. באסטון הלך אל הקו 8:22 דקות לסיום הרבע וקלע 1 מ- 2. ואנטפול המשיך עם היכולת הטובה שלו מפתיחת הרבע והעלה את הרוסים ל-31:42.
טל בורשטיין החזיר את הצבע ללחיים של האוהדים הצהובים אחרי מינוס 11 כשקלע שלשה (44:36). בשלב הזה שלף גרשון את קירק פני, השפן שהוכיח את עצמו במשחקיו האחרונים, וזה הצליח להחזיר על הקרדיט עם שלשה שקיזזה לחמש הפרש. גם ג'ימי ארנולד הצליח להשחיל שלשה וקיזז את הפער ל- 4 נקודות בלבד.
שתי זריקות מהקו של וויצ′יץ′ ועוד סל שדה העניקו שוויון 46:46. מנגד סברסנקו הצליח להחזיר את היתרון לרוסים. פארקר התעורר וזרק שתי נקודות שצימקו לנקודה. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה צמודה של 49:48.
רבע רביעי
סמודיש פתח את הרבע האחרון עם שתי נקודות ופאפלוקאס קלע שלשה שהעלתה ל--48:55. מכבי ת"א התעוררה בשלב מאוחר ובורשטיין וסולומון זרקו מחוץ לקשת והביאו את השוויון, 55:55. אחרי משחק רע של סולומון נראה שהוא חזר לעניינים כשקלע שלשה נוספת, אך לנגדון התעצבן והחזיר עם שלשה משלו. חמש וחצי דקות לסיום והרוסים עולים ליתרון נקודה (59:58). סמודיש גם הוא תקע שלשה בצד הצהוב והחזיר את היתרון ל- 4.
באסטון קלע 1 מ-2 3:10 דק′ לסיום המשחק והוריד את ההפרש ל-3 (62:59). בצד השני החזיר ואנטרפול עם שתי נקודות משלו ועלה את ההפרש לחמש נקודות. ההגנה החזקה של צסק"א גרמה לצעדים ואיבודי כדור של הצהובים. פאפאלוקאס קלע פעמיים מהקו והעלה את הרוסים ל- 59:66. בשלב הזה מכבי ת"א הלכה לקו כשארנולד גם הוא קלע פעמיים מהקו והוריד את ההפרש ל- 5.
בשלב הזה כל קבוצה הלכה לקו כשפאפאלוקאס קלע שתי נקודות והעלה את הרוסים ל-63:68. סולומון קלע שלשה אך מכבי ת"א הפקירה את ההגנה. ארנולד גם הוא צלף שלשה כשההפרש ירד ל- 2, 71:69, שתי שניות לסיום המשחק. ואנטרפול הלך לקו וקלע שתי נקודות.
תוצאת הסיום: 69:73 לצסק"א.

תאריך:  30/04/2006   |   עודכן:  30/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שוב גימיק מבית היוצר של המטה להצלת העם והארץ: סרט מחודש בכיכובו של אריאל זילבר
שלומי דיאז
האם נכנסה לשירותים ציבוריים והותירה אותו בעגלה בחוץ    כשיצאה גילתה שהילד נעלם    אותרה נערה מטבריה שנעדרה עשרה ימים
אלעזר לוין
נשיא התאחדות הקבלנים חושף לראשונה, בראיון ל- Nfc, את גירסתו למאורעות שהביאו למחלוקת בצמרת    ליבר: הדחנו אותו    כהן: אי אפשר להדיח אותי
עומר שיקלר
יצחק רוסו: "המהלך להקמת הרשות החדשה יביא לפגיעה בעשרות עובדי היחידה לסחר פנים"    משרד התמ"ת: הרשות לסחר הוגן תסייע בפעילותה, בחוקרים המועסקים ביחידות סחר הפנים המחוזיות של המשרד
יפעת גדות
13% מהגברים הצעירים שלקחו חלק במחקר סיפרו כי סבלו מתפקוד לקוי של זיקפה, אך לעיתים רחוקות דנו על כך עם רופא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il