אחרי שהמצלמה הדיגיטאלית שלי, מסוג "סוני", נפלה והפסיקה לתפקד, מסרתי אותה לתיקון במעבדה של היבואן הרשמי של החברה, ישפאר, באיזור התעשיה של הרצליה.
נמסר לי שהבדיקה עולה 167 ש"ח, ובמידה ויתברר שכדאי לבצע את התיקון, סכום זה ינוכה מסך הוצאות התיקון. כן מסרו לי שיודיעו לי על ממצאי הבדיקה תוך מספר ימים.
לאחר שלא שמעתי מהם כעשרה ימים התקשרתי למעבדת התיקונים. שם נאמר לי שאין כדאיות תיקון מאחר ויש להחליף הן את ה-motherboard והן את מערכת העדשה. הציעו לי לקנות מצלמה חדשה אקוויוואלנטיתבסדר גודל שבין 2000 ל-3000 ש"ח.
החלטתי לא להתייאש ולבקש מה שמכונה second opinion. פניתי למעבדת "ארליך" בת"א. שם הבדיקה לא עולה כסף, אך מאידך התחייבתי לבצע את התיקון עד סכום גג של 500 ש"ח.
להפתעתי הרבה התקשרו אלי מהמעבדה, ביוזמתם, כעבור יומיים והודיעו לי שהמצלמה תוקנה ומוכנה למסירה. התברר שבסך-הכל היה צריך לתקן את הזום, בעלות של 420 ש"ח.
אני כותב את הדברים הנ"ל לא רק מתוך רוגז על ישפאר, אלא על-מנת להזהיר מפניהם ולהציע לכל מי שיימצא במצב דומה לשלי לפנות למעבדת תיקונים אחרת.