X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
 שמות קשורים
  ארקיע

כשראיתי את הכותרת בגיליון הנוכחי "האם ארקיע שומרת על הנוסעים?", עלה בראשי, אולי באופן אסוציאטיבי - האספקט השיווקי, וזאת פשוט כי בסוף שבוע זה טסתי בחברת תעופה
זאת לאילת וחזרה (למעוניין מספר הזמנה 4083747) ואוכל רק לומר שעלי - שיווקית - כלקוח - הם לא שמרו!
אפשר להגדיר זאת כחוויה, החברה הכי חפיפניקית שיצא לי לעבוד עמה!
המטוס נראה פגום כשאת גופו מעטרים סימוני לורדים, לא ברור של מי.
ניקיון המטוס בפנים היה אף הוא מרשים בהעדרו, וכמובן מיותר לציין שהמזגן הוא חוויה שכלקוח לא מגיעה לי - הרי מה חשבתי לעצמי, שלא אזיע במטוס?
לבוש הדיילות הקרין במיוחד - ז ר ק נ ו ת! לא ברור לי על איזו גישה חדשה הם דיברו, אבל המסר שקיבלתי היה - ככה זה, תטוס או "צא בחוץ". אני אולי כותב זאת באופן משועשע, אך הסרקאזם הוא הדומיננטי פה.
ואולי גם ללוח הזמנים צריך להתייחס. בפשטות מוחלטת, לחברת התעופה הזאת אין כבוד ולו טיפת הבנה לאלה הבוחרים לטוס עמה. איחור של יותר משעה! כשהעלה אחד הנוסעים שאילתא בנושא זה לאחת הדיילות, תשובתה היתה: "ככה זה".
ואני שואל עצמי, אם כך נראית החברה מבחוץ, ישמור האל (ואני חילוני עד מאוד) מהטיפולים המכניים שעוברים כלי התעופה.
לו רק הייתה עז במטוס, הייתי מאמין כי אני משתמש בAfgan-Airlines.
אלה לא פני חברה המכבדת לקוחותיה, אלא המזלזלת בהם.

תאריך:  01/09/2002   |   עודכן:  01/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il