X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז גומא
▪  ▪  ▪

גומא, מרכז ההדרכה הוותיק לגישור ואימון, משיק בימים אלה בשיתוף עם "לומדין" תכנית לימודים ייחודית, הכוללת קורסים המעניקים גם לאנשים שאינם משפטנים ידע משפטי בתחומי עניין ספציפיים. הקורסים מועברים על ידי שופטים ומשפטנים בכירים.
בפעם הראשונה מוענק מענה לצורך שחוצה את כל שכבות החברה. לומדין היא הראשונה והיחידה המתמקדת בהקניית ידע משפטי עדכני לציבור שאינו בהכרח משפטנים מקצועיים, תוך יצירת קשר בלתי אמצעי בין בכירי המערכת המשפטית והציבור הרחב.
בחברה המודרנית יש לידע המשפטי חשיבות מכרעת בתחום האישי, הכלכלי והציבורי. כמעט כל פעולה שלנו מושפעת מהמשפט. נשמת את האוויר? תקנה משפטית קובעת עד כמה צלול הוא יהיה. קנית כרטיס אוטובוס? ביצעת אקט משפטי של התחייבות בחוזה. רכשת מניות בחברה? המשפט יעצב את יחסיך עם בעלי המניות האחרים. צרבת דיסק? ייתכן והפרת זכות יוצרים.
התחתנת? נטלת על עצמך חובות זכויות משפטיות. אנחנו מוקפים במשפט. לכן, עם או בלי תואר משפטי חשוב לכולם להכיר את הזכויות והחובות בתחומים שמעניינים אותם ושחשובים להם. הידע המשפטי חשוב לכולם מסיבות רבות: על מנת להזהר מסכנות משפטיות ולזהות הזדמנויות משפטיות, על מנת להימנע מסכסוכים משפטיים מיותרים שיובילו להוצאות על שירותים משפטיים, על מנת לדעת מתי לפנות לייעוץ מקצועי יותר, על מנת לסייע לעורך הדין ולהבין טוב יותר את עבודתו. בנוסף, הידע המשפטי עונה על סקרנות אינטלקטואלית מתוך הכרה בחשיבותו של המשפט לשאלות חברתיות, מוסריות ודמוקרטיות.
תפריט הלימודים החדשני מורכב מיחידות לימוד עצמאיות, שאינן מצריכות לימודי משפט כוללים ואינן מצריכות התפשרות על איכות ההוראה. בין התחומים המשפטיים הנלמדים ב"לומדין": חוזים, מכרזים, נישואין וגירושין, ירושה, עבודה, חברות הייטק, בוררות, תקשורת ואינטרנט, מדינה יהודית ודמוקרטית ותחומים רבים נוספים.
המורים ב"לומדין" הם שופטים בולטים, עורכי דין בכירים ומרצים מצטיינים מהאקדמיה המשפטית שמשלבים כולם את הרמה המשפטית ורמת ההוראה הגבוהות ביותר. בין המרצים ניתן לציין את: השופטת (דימ.) דליה דורנר (מרצה אורחת), השופט אורי שטרוזמן (דימ.), השופט (דימ.) דן ארבל, ד"ר עלי בוקשפן, ד"ר עומר דקל, עו"ד יוסי מנדלסון, ד"ר רונן קריטנשטיין, ד"ר יובל קרניאל, ד"ר אייל שנהב ועוד.
כאמור, "לומדין" פועלת בשיתוף עם גומא - המרכז הישראלי לגישור ולאימון. גומא הינו מרכז ייחודי הפועל במספר תחומים עיקריים. בתחום הדרכת הגישור, גומא הוא הגוף המוביל משנת 1997 ופועל להטמעת הגישור בחברה הישראלית תוך העמדת שירות מצוין וניסיון רב לרשות לקוחותיו. ביולי 2005 הרחיב גומא את פעילותו גם לתחום האימון (Coaching) והוא נמנה כיום על המוסדות הגדולים והמובילים גם בתחום זה. בין לקוחותיו הרבים ניתן למצוא ארגונים במגזר הציבורי והפרטי, משרדים ממשלתיים וקהל רחב, ביניהם: הנהלת בתי המשפט, משטרת ישראל, צה"ל, משרד האוצר, חברת מוטורולה, חברת צ'ק פוינט ורבים נוספים.

תאריך:  10/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il