אגד יוצא בקמפיין רדיו לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית. הקמפיין כולל ג'ינגל המבוצע על-פי לחן של השיר "עוד נגיעה" של ארקדי דוכין. הג'ינגל הופק על-ידי משרד הפרסום אליקים הרמן בעזרתו של המוסיקאי שמוליק נויפלד.
הג'ינגל הופק כחלק מהקמפיין החדש של אגד לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית, הנמצא בשלבי עבודה אינטנסיביים בשלושת החודשים האחרונים.
זכויות השיר נרכשו עבור אגד ע"י משרד הפרסום מארקדי דוכין, אשר נתן את ברכתו לכתיבת המילים החדשות. הג'ינגל, באורך של 2 דקות, יושמע באתר האינטרנט ובכל המענים הקוליים של אגד.
בנוסף, הופק ג'ינגל "מקוצר" באורך של 45 שניות אשר יושמע בתחנות הרדיו האזורי, ברשת ב' ובגל"צ.