"ישיר בית השקעות", מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, מעלה קמפיין אינטראקטיב תחת הכותרת "בקופות הגמל של ישיר בית השקעות אתה יכול להשיג יותר!"
במסגרת הקמפיין נבנה במיניסייט ייחודי, מנוע המשווה בין תשואת קופת הגמל או קרן ההשתלמות שמזין הגולש, לקופות הגמל של "ישיר בית השקעות". התוצאות מוצגות לגולש בצורה מספרית ובהדמיה גרפית. באתר ניתן להפיק טופס הצטרפות לקופות הגמל של "ישיר בית השקעות".
הקמפיין יעלה באמצעות באנרים באתרי אינטרנט חדשותיים ופיננסים מובילים ויימשך כ 10 ימים. היקף הקמפיין באמצעות Lead ו- Grey Interactive, עומד על כ 100,000 ש"ח.
לדברי אביעד בר-סלע, סמנכ"ל השיווק ב"ישיר בית השקעות":
"האינטרנט הוא פלטפורמה מצוינת להמחשת המסר ישירות ללקוחות הפוטנציאליים. העובדה כי בנינו יישום המערב את הגולש באינטראקציה עם האתר מבטיחה הטמעה איכותית של המסר החזק של הקמפיין בקרב הגולשים".
קרדיטים:
משרד פרסום אינטראקטיב Grey Interactive
מנכ"לים משותפים: גיא שמחון וערן ארדן
מנהל קריאייטיב: אבי ענבר
תקציבאי : ניר מליאר
סופרוויזרית: אפרת ווגסמן
משרד פרסום:LEAD
תקציבאי: יונתן זמל
מנהלת לקוחות: גלית מילר.