X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלדור
▪  ▪  ▪

חברת טלדור הקימה מערכת מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) לחברת אפריקה ישראל. המערכת החדשה מכילה את פרויקטי הנדלן של חברת אפריקה ישראל ומאפשרת לנהל את תהליך הייזום, התכנון, השיווק והרישום של הפרויקטים. המערכת מנהלת את המידע באופן מרכזי המופץ למשתמשים המורשים על גבי רשת האינטרא-נט של החברה, ומשלבת מידע על הבעלויות והזכויות התכנוניות של אפריקה ישראל ורוכשיה במקרקעין, ומציגה מידע רלוונטי על הרוכשים והשיווק של כל פרוקיט ופרויקט.
דורון ספיר מנכ"ל חברת טלדור מסר כי "הפרויקט, אשר בוצע בשיתוף פעולה עם חברת דטהמפ, כולל קליטה והסבה של נתונים למערכת ופיתוח כלים המאפשרים לעובדי חברת אפריקה ישראל לנהל, לקלוט, לערוך ולתחזק את נתוני המערכת בבסיס הנתונים הארגוני למטרות ייזום, תכנון, רישום ושיווק פרויקטי נדל"ן. תחום מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS) הוא תחום המשלב צרכים מסוגים שונים, החל מתהליך המיפוי הפיזי, דרך יישום תוכנה וכלה באינטגרציה למערכות המחשוב של הארגון. הניסיון הרב של טלדור בתחום מיושם בפרויקטים רבים המנוהלים כיום בחברה כולל מיפוי גיאוגרפי של מקרקעין באוקראינה עבור הבנק העולמי, מיפוי רשת המים הארצית עבור חברת מקורות ופרויקטים רבים נוספים".
עודד קציר סמנכ"ל מחשוב ומערכות מידע בחברת אפריקה ישראל מסר כי "המערכת הוקמה כחלק מהיערכותה של אפריקה ישראל לכניסה לעידן ה- GIS, ריבוי פרויקטי הנדל"ן בפריסה ארצית ועולמית, והצורך בקבלת מידע זמין לנתוני המקרקעין של כל פרויקט. לצורך כך נבדקו מספר ספקים כאשר הבחירה בטלדור ובדטהמפ יצרה שילוב "מנצח" בין חברת תוכנה ויישום מובילה לבין חברת מדידות והנדסה.
פעילות משותפת זו הובילה להקדמת לוח הזמנים בהכנסת המערכת השולטת על כ- 200 אתרים שונים בשנה. המערכת מאפשרת ניווט גיאוגרפי ואלפא נומרי לפרויקט מסוים, תצוגה ויזואלית של נתוני הנכס ובכללם, גוש, חלקה, ומגרש (כולל כל נתוני הבעלות ומצבם התכנוני). בנוסף מספקת המערכת התראות לגבי פעולות תכנוניות בנכסים גובלים העלולות לפגוע בנכסי אפריקה ישראל. עם הכנסת המערכת לפעולה מתאפשרת גישה מהירה ויעילה לכל האינפורמציה הנדרשת בכל נכס, כאשר אינפורמציה זו מרוכזת בארכיב "אלקטרוני" זמין נגיש ומאובטח".

תאריך:  18/07/2006   |   עודכן:  18/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il