X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סוני אריקסון
▪  ▪  ▪

ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, נציגת סוני אריקסון בישראל, מציגה את תוכניתה השיווקית העתידית בשנתה השנייה לפעילותה בארץ, תוך השקת מכשירים שיכבשו את הדרך של החברה לפסגה. מעבר למכשירים ולאביזרים של החברה שיושקו בעתיד הקרוב, מציגה החברה את תוכניותיה בתחום הפרסום, קידום המכירות ותחומי השיווק השונים.
סוני אריקסון השיקה את פעילותה בישראל רק לפני כשנה, וכבר תופסת נתח שוק של כ- 7% משוק ה-GSM, עם מכירות של 90 מיליון שקל. בזמן קצר זה הצליחה החברה ליצור מודעות של למעלה מ-70%, בדומה למותגים המובילים בשוק. סקרי שוק שערכה החברה מצביעים על נתוני מודעות למותג גבוהים ביותר ביחס לחברה שביצעה חדירה לשוק לפני כשנה בלבד- מודעות בלתי נעזרת של 21%, ומודעות נעזרת של 72%. על-פי סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה, בבחינת שאלת הכוונה לשדרג את המכשיר הסלולארי, בתוך כחצי שנה ניכרת עליה של 30% בכוונת השידרוג מבין המודעים למותג: בינואר 2006 נרשמו 21% של אנשים עם כוונת שידרוג אמיתית, וביוני 2006 כבר 27% הביעו נכונות לשדרוג המכשיר.
בשנת החדירה לשוק הסלולאר בארץ 2005/6 השיקה החברה 7 מכשירים בישראל בשלוש רמות מחיר שונות, שהושקו אצל שתי מפעילות מרכזיות בשוק- סלקום ו/או אורנג'.
האסטרטגיה השיווקית של החברה:
האסטרטגיה השיווקית של החברה היא התרגשות. סוני אריקסון הוא מותג שנמצא תמיד איתך ומאפשר לך לחוות חוויות מרגשות כחלק משגרת היומיום. להביא לעולם התרגשות בכל פעם מחדש: "הדבר הגדול הבא". ההתרגשות היא הציפייה לקראת חוויה חדשה מתוך ההבנה כי היא מכילה הזדמנויות רבות, בשילוב הריגוש שמהווה תחושה חדה המעוררת את הגוף והחושים.
מטרות החברה לשנת 2006/7:
• הגדלת נתח שוק בכ- 50%.
• חדירה לתחום העסקי באורנג' וסלקום.
• עליה נוספת במודעות למותג "סוני אריקסון" בכדי לסייע בתחום השדרוג.
• מכירת מוצרי החברה בסניפי חברת האחות שק"ם אלקטריק.
• השקת קו מוצרים רחב כולל דור שלישי.
• השקת קו אביזרים משלימים.
• דגש על מובילות בתחום המוזיקה והצילום.
• מכירה ישירה באינטרנט .
השקעה בפרסום בשנת 2006/7:
סוני אריקסון תשקיע השנה כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג והמוצרים החדשים. בנוסף לפרסום תשתתף החברה בשת"פים בינלאומיים כגון: חסות על סבב הטניס הבינלאומי לנשים WTA שיתרחש בנובמבר- מיטב הטניסאיות בעולם בטורנירים שכולם התרגשות, דבר המתחבר לאסטרטגיה השיווקית של החברה; בתוכן שיווקי בסרטים כגון סרט הג'יימס בונד החדש שיעלה בנובמבר וישולבו בו מכשירי סוני אריקסון כחלק מקשר חזק בין ערכי המותג לערכי הסרט.
השקת מכשירים ואביזרים חדשים בשנת 2006/7-
עד סוף השנה יושקו שבעה דגמים חדשים בטווחי מחיר רחבים - High, Mid, Low.
ההתמקדות של החברה תתרחב ותהיה עתה בתחום המוזיקה, הצילום והדור ה-3. מעבר לכך, תשיק החברה מגוון רחב של אביזרים משלימים בתחום הסלולאר.
המכשירים שיושקו בשנת 2006/7:
• W850i- המכשיר החדש בקו מוצרי הווקמן הסלולארי. מדובר בנגן המוזיקה הטוב בעולם, בעל עיצוב סליידר הראשון של סוני אריקסון, עם התכונות העיקריות: 3G Walkman phone, Slider, Walkman Player, TrackID™ music recognition, GB 1 זיכרון
• K800i- המצלמה הסלולארית הטובה ביותר בעולם, עם תכונות הלקוחות מתוך מצלמות האיכות של סוני: 3.2 mega pixel, מייצב תמונה, פלאש קסנון, Best Pic, Blogger.
• K610i- החבילה המלאה של טלפון סלולארי מהדור השלישי: טלפון G3 הקל והדק ביותר. מסך TFT גדול1.9” , Bright 262K colors, 2 Mega Pixel.
• P990i- המשרד הסלולארי בדור השלישי לאיש העסקים: טלפון G3 מהיר ביותר, Megapixel imaging and video, Effective mobile office, Symbian OS 9.1.
• K510i- המכשיר המושלם שכולל את כל התכונות האפשריות לטלפון סלולארי מדור 2.5: Photo Sharing, 2.0Adobe® Photoshop® Album, Starter Edition, Email.
• K310i- מכשיר המצלמה הזול בישראל, כולל התכונות: Easy-to-use camera phone, Face Warp, USB Synch, MP3.
• J230i- המכשיר הצעיר הקל-לתפעול ולשימוש עם הרדיו: מכשיר קומפקטי וקל-משקל, עם רדיו FM ומשחקים.
בנוסף יושקו האביזרים המשלימים בתחום הסלולאר:
אוזניות בלוטות' בעיצוב מלהיב ומיוחד : HBH-GV435, HBH-PV705, HBH-DS970
דיבוריות לרכב: HCB100, HCB700
רמקולים חיצוניים ומעוצבים שיגבירו את חווית השמע מהמכשיר הסלולרי לכיוון מערכת סטריאו מלאה: MDS60, MPS60

תאריך:  06/08/2006   |   עודכן:  07/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il