טרה מעלה קמפיין טלוויזיה ל- you -סדרת משקאות היוגורט עם התוספים הבריאותיים, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי. הקמפיין תחת הסיסמא "הרגשה שכולה אנרגיה" באמצעות משרד הפרסום JWT בהשקעה של כ-250 אלף דולר עלה לראשונה לשידור בחצי הגמר של כוכב נולד ומציג את ערכי הקונספט You: אנרגיה ובריאות.
את הקמפיין מובילות דמויות נשיות מאוירות המופיעות על גבי בקבוקי משקאות היוגורט you שעוסקות בפעילויות גופניות מגוונות, כאשר לכל אחד מהטעמים מותאמת הדמות והתוסף הייחודי.
אל חבורת הבנות המופיעות בקמפיין, מצטרפת חברה חדשה - טעם חדש - דיאט קרנברי דובדבן עם תוסף בריאותי אומגה 3.
you פונה לקהל נשי אשר סבור כי אורח חיים בריא ואנרגטי תורם לתחושה פנימית טובה שמשליכה על ביטוי עצמי טוב יותר גם כלפי חוץ. שם הקונספט, you, מתחבר לאישה האנרגטית, הדינאמית, אשר עוסקת בפעילות גופנית ומתחברת לאורח חיים בריא ואנרגטי.
סדרת משקאות היוגורט you מציעה גם תוספים בריאותיים ייחודיים. לראשונה בישראל מציגה טרה משקאות יוגורט מועשרים בתוסף הבריאותי אומגה 3. מהלך זה מהווה חדשנות אמיתית ופריצת דרך טכנולוגית בשוק הישראלי, אשר מאפשרת לצרכן לקבל כ-25% מהכמות היומית המומלצת של אומגה 3, משתיית בקבוק אישי של משקה יוגורט דיאט you של טרה (חישוב הכמות היומית המומלצת מבוסס על פרסומי האקדמיה הלאומית האמריקנית למדעים).
שוק משקאות היוגורט נאמד בכ-55 מיליון ש"ח בשנה, על-פי נתוני סטורנקסט. מתחילת השנה מכירות טרה בקטגוריה זינקו בלמעלה מ-100% (מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%). דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה, על-פי נתוני סטורנקסט.
קרדיטים
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב: ארז מי-טל
ארט: איציק הרוש
קופי: בועז הלחמי,
מנהל לקוחות: יואב מגל-ג'מילי
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת תכנון ואסטרטגיה: סלביה גבע
פלנרית: יעלי הלל-גרנית
מפיקת משרד: שרון בן דוד
אנימציה:גראוויטי
מוזיקה: קובי אושרת