קבוצת "קרסו", יבואנית "ניסאן" יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת דגמי 2007 של המותג ומציג את האמירה התקשורתית החדשה של "ניסאן": "לנהוג מחוץ לקופסא".
הקמפיין יכלול מסעות פרסום לדגמים:
1. "ניסאן מוראנו" - קמפיין לרכב ה- 4X4 היוקרתי, תחת הסלוגן: "ולחשוב שכמעט קנית טוארג...", המדגיש את היוקרה והייחודיות של הרכב החדש בישראל.
2. "ניסאן נבארה" - "למי קראת טנדר??" - הקמפיין מציג את הפיק אפ החדש של "ניסאן" ואת עוצמתו של הרכב עם 174 כ"ס.
3. "ניסאן פאת'פיינדר" - "בכביש הוא בכביש, בשטח הוא בשטח".
4. מבצע לרוכשי רכב המנהלים "ניסאן פרימרה" - כל הרוכש פרימרה 2007 מקבל מערכת ניווט GPS על המסך המקורי (LCD 5'') ברכב - במתנה.
מסע הפרסום יחל השבוע, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 1.5 מיליון שקל, ונערך על ידי משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", ויכלול שילוט חוצות, מודעות ענק בעיתונות הארצית ובמגזינים לגברים ולרכב. לצד המודעות בעיתונות יעלה קמפיין אינטרנט באתרים הפונים לקהל היעד.
רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" מסר כי: "האמירה התקשורתית החדשה של "ניסאן" - "לנהוג מחוץ לקופסא", משקפת את המהפך של המותג עם דגמי 2007: השקת דגמים חדשים בכל הקטגוריות, לכל הקהלים:, מה"מייקרה" העירונית, ה"Note" (נוט) המשפחתית, והפיק אפ "נבארה", הרכב המוביל בקטגוריה ועד ה"מוראנו" היוקרתית. אמירה תקשורתית זו מדגישה את הייחודיות שבכל הדגמים: בעיצוב ובטכנולוגיה, לצד האמינות המוכרת של ניסאן לאורך השנים.