X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דואר ישראל
▪  ▪  ▪

חברת דואר ישראל וחברת כלל בריאות - חברת בת של כלל ביטוח - חתמו בשבוע שעבר על הסכם לפיו תספק "כלל בריאות" שירותי טיפולי שיניים לחברי עמותת שירותי הרווחה של דואר ישראל. שירותי ביטוח שיניים לעובדי דואר ישראל הינם יוזמה משותפת של הנהלת החברה, עמותת שירותי הרווחה ונציגות העובדים.
ההסכם נחתם לאחר שכלל ביטוח זכתה במכרז, בו השתתפו 6 חברות ביטוח נוספות מהמובילות במשק. מכרז זה נחשב לאטרקטיבי במיוחד בענף ביטוחי השיניים, שכן בחברת דואר ישראל מועסקים כ- 5,500 עובדים. כמו כן, גם בני משפחות העובדים יכולים ליהנות מהמחירים המיוחדים של ביטוחי השיניים, כפי שנקבע בהסכם.
ההסכם נחתם לתקופה של 6 שנים ויחל ב-1.11.06 לאחר סיום ההתקשרות בין דואר ישראל לחברת הביטוח "דיקלה". עובדי דואר ישראל יוכלו לבחור בין שני מסלולי ביטוח: מסלול בסיסי ("משמר") אשר כולל טיפולים כמו ניקוי שיניים, צילומים, עקירות, סתימות ועוד. המסלול השני מורחב ("משמר - מורחב ופרוטטי") וניתן לקבל בו טיפולים מורכבים שנחשבים בדרך כלל ליקרים. מדובר בטיפולים כמו כתרים, שתלים, גשרים ועוד.
אבי הוכמן מנכ"ל דואר ישראל: "המגמה הכללית של דואר ישראל היא להשקיע במשאב החשוב ביותר שלנו, ההון האנושי. הסכם ביטוחי השיניים לעובדים הוא חלק משורה של הטבות שהחברה מעניקה לעובדיה".
ראובן כראזי, יו"ר נציגות עובדי דואר ישראל, אמר כי בימים אלה נבדקת גם האפשרות לבטח את עובדי החברה ובני משפחותיהם בביטוח רפואי משלים- ביטוח אשר אמור לתת מענה למירב הצרכים הרפואיים של העובדים.
משה שטאובר, מנכ"ל כלל ביטוח מסר כלל בריאות ערוכה למתן פתרונות בתחום ביטוחי השיניים באמצעות יחידה מקצועית הפועלת זה שנים אחדות בתחום זה. "מדובר בטיפולים שעלותם יקרה, והתשובה הביטוחית מהווה פתרון פיננסי נוח, לצד הבטחת איכות", אמר שטאובר. שטאובר הוסיף, כי תחום רפואת השיניים נחשב תחום אסטרטגי מרכזי בתחום שירותי ביטוח הבריאות, ובכוונת כלל בריאות לפתח אותו לצד הצמיחה המואצת של כל שאר תחומי פעילותה.
כלל בריאות, חברת ביטוח הבריאות היחידה בישראל, הוקמה בינואר 2006 על בסיס יחידות מקצועיות שעסקו בתחום הבריאות בכלל ביטוח ובחברת אריה. החברה מציעה שירותי ביטוח בריאות פרטי בארץ, ביטוח אוכלוסיות זרות בארץ וביטוחי נסיעות לחו"ל, וכן מתמחה במתן פתרונות כוללים לקבוצות ייחודיות. החברה שמה דגש על פיתוח תחום ביטוחי הבריאות ופעילותה נמצאת במגמת צמיחה מתמדת. כלל בריאות מחזיקה בנתח שוק של כ-17% בתחום ביטוחי הבריאות והינה החברה השנייה בגודלה בתחום זה.

תאריך:  11/09/2006   |   עודכן:  11/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il