X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם MANGO
▪  ▪  ▪

ענקית האופנה הספרדית MANGO מעלה קמפיין בינלאומי בו-זמנית
בכל העולם בכיכובה של מילה ג'ובוביץ'.
במקביל ובהשקעה של מיליון דולר פותחת MANGO ישראל בקניון עזריאלי את חנות הקונספט החדשה של MANGO.
MANGO עזריאלי תהיה חנות אופנת הנשים הגדולה והמעוצבת ביותר בישראל אשר תשווק לראשונה קולקציית פרימיום וקולקציות נרחבות של אביזרים ובכללם תכשיטים ונעליים. קונספט עיצוב החנות זכה בפרס העיצוב היוקרתי של המגזין "ווג".
אריק בן זינו, מנכ"ל MANGO ישראל, מסר היום:
"זו נקודת ציון חשובה למותג בישראל הודות לתזמון המדויק והמוצלח של קמפיין בינלאומי המועלה בו זמנית בכל העולם, יחד עם פתיחת חנות הדגל המעוצבת של המותג, שהיא אחת מעשר החנויות הגדולות, היפות והמושקעות של MANGO המונה למעלה מ 860 סניפי רשת בעולם כולו".
עוד מוסיף אריק בן-זינו: "זהו צעד משמעותי נוסף שהתווינו עוד ברכישת זיכיון הרשת, שהתאפשר הודות להשקעה והתמיכה האדירים במותג מצד חברת אלסינט שבבעלות מוטי זיסר, על מנת להביא ללקוחה הישראלית את חווית הקניה החו"לית האולטימטיבית לארץ. עד סוף שנת 2007 תמנה הרשת 20 סניפים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ".
MANGO העולמית מעלה במקביל בכל מדינות העולם בה פועלת, את קמפיין קולקציית סתיו / חורף 2007 שלה בכיכובה של השחקנית מילה ג'ובוביץ'. ברגעים אלה ממש מושק במסיבת עיתונאים כלל עולמית עם נציגי כל מדינות MANGO ובנוכחות מילה ג'ובוביץ' במדריד ובלונדון הקמפיין החדש.
הקמפיין, תחת הקונספט Your inspiration, יושק בו זמנית גם בישראל באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ויכלול שילוט חוצות מאסיבי בפריסה ארצית, פרסום על גבי קירות ענק, מודעות בכל העיתונים והמגזינים בישראל, פרסום באינטרנט, פרסום מגזרי רחב והפצה מאסיבית של קטלוג MANGO.
בתזמון מדויק ובמקביל, לאחר חודש שיפוצים במהלכו הייתה סגורה, נפתחת היום חנות MANGO קונספט בקניון עזריאלי, בדומה ל MANGO ארנה. החנות תהיה חנות הדגל של המותג בישראל.
החנות המשתרעת על-פני 800 מ"ר, מחולקת לשלושה אזורי עולמות תוכן של המותג אשר בכל אזור יוצגו מגוון פריטים אדיר תחת אותו נושא מביגוד דרך תיקים ונעליים דרך הלבשה תחתונה ועד לתכשיטים, בשמים ומשקפיים. סה"כ ישווקו בחנות מנגו קונספט בכל רגע נתון למעלה מ- 1,000 פריטים שונים (!!!) תקדים שאין לו אח ורע בישראל.
החנות כולה הגיעה בשלמותה עד אחרון הפריטים מספרד כולל חלקי הריהוט, התאורה והמידוף והיא עומדת בסטנדרטים בינלאומיים. על תהליך הבנייה מחדש הופקד צוות ספרדי ובראשו האדריכל הראשי של החברה. הצוות הקים את החנות במשך חודש שלם בעבודה סביב השעון.
עיצוב חנות הקונספט של MANGO, זכה להימנות על רשימת עיצובי החנויות היפים בעולם של המגזין "ווג" וזכה בפרס העיצוב של חנות הקונספט המעוצבת בקטגוריית רשתות ההלבשה המוכנה (HIGH STREET FASHION). העיצוב מבוסס על שימוש במשאבים טבעיים דוגמת רצפת אבן אפורה, ריהוט עשוי עץ וצמחיה ירקרקה, לצד קירות בוהקים בגוונים בהירים, מראות בגוון אפרפר וקווים מינימליסטיים. המטרה היא ליצור חללים נקיים, בהם תשומת הלב ניתנת לקולקציה המוצגת, אך עם זאת חללים חמים ומסבירי פנים, בהם נעים להימצא. על גבי מסכי פלזמה מלבניים ורטיקאליים, מוקרנים סרטונים מחו"ל בהן מציגות דוגמניות-על את הטרנדים המובילים לעונה הקרובה. הסרטון יתעדכן לפי העונות והקולקציות, 4 פעמים בשנה.
אריק בן זינו, מנכ"ל MANGO ישראל מוסר כי: "זו נקודת ציון חשובה למותג בישראל הודות לתזמון המדויק והמוצלח של קמפיין בינלאומי המועלה בכל העולם יחד עם פתיחת חנות הדגל המעוצבת של המותג, שהיא אחת מעשר החנויות הגדולות היפות והמושקעות של MANGO, המונה למעלה מ860 סניפי רשת בעולם כולו".
עוד מוסיף אריק בן-זינו: "החלטנו להיות מחלוצי מדינות MANGO שיביאו את הפורמט הבינלאומי החדש של החנויות, על מנת שקולקציות הלבוש המשובחות של MANGO יקבלו פלטפורמה ראויה, על מנת לאפיין את הרשת וליצור אחידות בין סניפיה ועל מנת לתת ביטוי להוויה של המותג על כל היבטיו. MANGO רואה עצמה ונתפסת כמכתיבת טרנדים. ככזו היא מקפידה להביא את הבשורות העדכניות בסטנדרטים האירופים הגבוהים ביותר שיש הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חווית הקניה. זהו צעד משמעותי נוסף שהתווינו עוד ברכישת זיכיון הרשת, שהתאפשר הודות להשקעה והתמיכה האדירים במותג מצד חברת אלסינט שבבעלות מוטי זיסר, על מנת להביא ללקוחה הישראלית את חווית הקניה החו"לית האולטימטיבית לארץ. עד סוף שנת 2006 צפויה הרשת למנות 14 סניפים ועד סוף 2007, 20 סניפים בפריסה ארצית".
רשת MANGO ישראל מונה כיום 11 סניפים בפריסה ארצית מהצפון ועד לדרום - בקיריון בקריית ביאליק, בגרנד קניון בחיפה, בקניון חיפה , בקניון ערים בכפר סבא, בקניון ארנה במרינה הרצלייה, בקניון עזריאלי בתל אביב, בקניון הגדול בפתח תקווה, בקניון הבאר בראשל"צ, בקניון מול הים אילת, בקניון השרון בנתניה ובקניון הנגב בבאר שבע.
MANGO - רקע:
בשנת 1984, פתחה MANGO את החנות הראשונה שלה בפסיאו דה גרסייה. כעבור שנה כבר היו ל-MANGO חמש נקודות מכירה בברצלונה. מרגע זה, עם פתיחת חנות בוולנסיה, החלה ההתרחבות בשוק המקומי.
מה שהיה בראשיתו צוות קטן החל לצמוח: עד 1988, היו לחברה 13 נקודות מכירה בספרד, והצורך במערכת טובה יותר לבקרת מלאי, לוגיסטיקה והפצה הלך והתבהר. בתקופה זו פותחו מערכות ייצור על בסיס פילוסופיית "בדיוק בזמן" (just-in-time), והוגדרו מושגי המוצר, עיצוב החנויות, איכות, מחיר ותדמית המותג. גישה עסקית יציבה זו היא שבזכותה מוצבה MANGO כמותג המוביל בענף הטקסטיל.
ב-1992, פתחה MANGO את חנותה ה-99 במספר בספרד, ומשם ואילך, עם פתיחת שתי חנויות בפורטוגל, החלה ההתרחבות לתוך השוק הבינלאומי. כעבור שנתיים הוצגה מערכת הניהול העסקי שמשמשת את החברה עד היום, ושמבוססת על צוותי התמחות מתואמים. התחרות העזה בשוק הטקסטיל הספרדי ונחישותה של MANGO לנצח בה, היו המפתח שלנו להצלחה מעבר לגבולותינו. ב-1997, לראשונה, עבר נפח העסקים הבינלאומיים שלנו את המכירות המקומיות, ובשנת 2004 הוא הגיע ל-73% מסך המכירות.
כיום מעסיקה MANGO יותר מ-5,650 עובדים. מתוכם 1,600 עובדים במשרדיה הראשיים של החברה ב-Palau-solita i Plegamans (ברצלונה). המשרדים הראשיים משתרעים על פני 102 אלף מ"ר. עם זאת, כאשר מסתכלים מעבר למספרים, הרי שעושרה הרב של MANGO הוא באנשיה, צוות צעיר ונלהב שגילו הממוצע נע סביב 25, ו-85% ממנו הוא נשים.
למרות הצמיחה החזקה הזאת, לא איבדה MANGO את הרוח המקורית של חברה דינאמית. בתוך החברה, איש אינו פונה אל עמיתו (גם לא אל מייסד החברה) בפנייה הספרדית הרשמית "usted", וכולם נגישים בקלות. החברה ביססה את תרבותה על מערכות יחסים בין אנשים, על עבודת צוות ועל תרבות למידה. זו הסיבה לכך שהחברה מתוארת לעתים קרובות כחברה של אנשים, המשלבת צמיחה בינלאומית חזקה עם אווירת משפחה קרובה.
המותג MANGO ידוע בזכות עיצוב קולקציות לבוש בעלות סטייל אישי ייחודי אשר מטביעות חותם סגנוני בעולם האופנה הבינלאומי. הקולקציות של מנגו מיועדות לנשים צעירות, מתוחכמות, מקצועניות, עצמאיות ואוהבות אופנה. מנגו יוצרת 4 קולקציות לבוש בשנה ומספקת תחלופה גדולה של פריטים בחנויות הרשת מדי שבוע. כיום רשת מנגו פרושה על פני 866 סניפים ב 81 מדינות, על פני 5 יבשות וממשיכה במגמת התרחבות. כל חנויות מנגו בעולם ממוקמות במרכזי הקניה והערים המובילים.
"MANGO", ענקית האופנה הספרדית בבעלותם של יצחק ונחמן אינדיק, שני אחים יהודים ממוצא טורקי, היא כיום אחת מהשחקניות המרכזיות והבולטות ביותר בעולם בקטגוריית האופנה הלבישה לנשים.

תאריך:  19/09/2006   |   עודכן:  19/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בר תקשורת
- הודעה מטעם רשת Yellow
עוצבת ברעם
- הודעה מטעם אוניברסיטת דרבי
זיתא
- הודעה מטעם טריואקס
קניון ערים
- הודעה מטעם פלייזר תקשורת
אריאל הלר
- הודעה מטעם עיריית יבנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il