חברת אל על מציגה קמפיין פרסומי לרגל ראש השנה, בהיקף של כ- 150,000 דולר.
חברת התעופה הלאומית "אל על" מברכת את בית ישראל, באמצעות קמפיין פרסומי, בברכות לשנה החדשה.
חברת "אל על", נוקטת בקו פרסומי עכשווי, הפונה אל הפאן הרגשי המשותף והאחיד של האוכלוסייה ללא צורך בהגדרה של מענה ספציפי, כמקובל בברכה.
סוג הפנייה, מסבירים מחברת אל על, הינה העצמת המודעות והרלוונטיות של חברת אל על כחברה לאומית, אשר ערה לתחושותיו ולשאיפותיו לאופטימיות של עם ישראל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, כולל 600 שלטי חוצות בפריסה ארצית שיוצגו החל מ- 1/9/02 למשך שבועיים, תשדירי רדיו ומודעות שיפורסמו בעיתונות הארצית בערב ראש השנה.
הקמפיין יעלה תחת 3 סיסמאות המציגות שאיפות אלו:
קצת אהבה והשנה הזאת תמריא אל על.
קצת שלווה והשנה הזו תמריא אל על.
קצת שמחה והשנה הזו תמריא אל על.
מעבר לברכה המצורפת, מסביר עדי זכריה מנהל שירותי שיווק ופרסום של חברת אל על, מופיע ויז'ואל המתאר סיטואציות מוכרות מחיי היום יום, השאובות מעולם התעופה.
ויז'ואל זה נותן מענה דו משמעי, המובן לצופה ברמה הפסיכולוגית-רגשית ומחבר אותו מיידית לתחושת הזדהות ואהבה.
על הקמפיין
הקמפיין מציג שלוש סיטואציות:
- אם ותינוק במשחק ה"אווירון" המוכר.
- שחקן הכדורגל המנצח במשחק ו"ממריא כמטוס" עם ידיו השלוחות לצדדים, כאות שמחה.
- רקדנית בלט אשר עפה כציפור.
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנהלת שרות לקוחות: שרון קונופני-חן
מנהל קריאיטיב: גיא גורן
סופרווייזר: ישי מנדיל
תקציבאית: גינת זהבי
קופירייטר: אדם בני
ארט דיירקטור: אדי פוקס.