X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלי לילי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת התרופות אלי לילי, יצרנית ומשווקת הסיאליס - הגלולה לטיפול בהפרעה בזקפה עם ההשפעה הארוכה ביותר וחברת "קלאב 50" ישתפו פעולה במטרה להעלות את המודעות לשכיחות ההפרעה בזקפה בקרב קבוצת הגילאים בו תופעת האין אונות שכיחה מאוד.
ב"club 50" חברים למעלה ממאה אלף איש ובמסגרתו מופעלים אירועים שיווקיים של מוצרים ושירותים המותאמים לבני 50 פלוס.
שלוש שנים לאחר השקתה בישראל, מצמצמת סיאליס את הפער בינה לבין המתחרה העיקרית שלה - הויאגרה. נתונים שפרסמה חברת המחקר הבלתי תלויה IMS, מצביעים על עליה של 3% בשימוש בסיאליס וירידה של 4% בשימוש בויאגרה בישראל. במאי השנה התפלגות השימוש בקרב שלושת התרופות לאין אונות המשווקות בישראל היה: 56% לויאגרה, 39% לסיאליס ו- 5% ללויטרה.
"למרות העלייה במכירות סיאליס בישראל איננו מתכוונים לנוח על זרי הדפנה. לסיאליס יתרונות בולטים, שהביאו אותה בזמן קצר יחסית להיות המובילה ב- 16 מדינות בעולם", אמר דורון שליט, מנכ"ל אלי לילי ישראל. "באמצעות שיתוף הפעולה עם club 50 אנו מקווים להעלות את המודעות לשכיחות ההפרעה בתפקוד המיני בקרב אוכלוסיית בני 50 פלוס וחשיבות הטיפול לזוגיות".
"המטרה הייתה להתמקד ביתרונותיה של הסיאליס שכיום היא התרופה לאין אונות עם ההשפעה הארוכה ביותר. סיאליס מבטיחה השפעה של 36 שעות, בניגוד למתחרות שמבטיחות 4 שעות בלבד ולכן במקומות רבים בעולם שווקה כגלולת סוף השבוע", אמר חיים פרס, מנהל פיתוח עסקי ב"קלאב 50".
אודות הסיאליס
סיאליס היא כיום התרופה לאין אונות עם ההשפעה הארוכה ביותר. סיאליס מבטיחה 36 שעות שמאפשרות לזוג לבחור את הרגע המתאים לקיום מגע מיני (למשל בסופ"ש). השפעתה מהירה והיא מתחילה לפעול ברוב המקרים כחצי שעה מרגע נטילת התרופה. בנוסף, אין צורך לצום לפני השימוש בתרופה, בניגוד לתרופות המתחרות. יתרון זה משמעותי ביותר גם עבור חולי הסוכרת, שבניגוד לשימוש בתרופות אחרות, לא נאלצים לשנות את מתכונת הארוחות שלהם.
אודות חברת קלאב 50
חברת 50 פלוס שמה לה כיעד לבסס ארגון של בני 50 ומעלה אשר יפעל לארגן, לשפר ולהעשיר את איכות חייהם של אוכלוסיית גיל זו. החברה מובילה מהלך לשינוי הרגלי הצריכה ואורחות החיים עבור חבריה הן במישור האישי והם במישור הציבורי באמצעות מידע, תמיכה ושירותים ייעודיים. כיום רשומים בארגון מאה אלף חברים ובכל חודש מצטרפים אליו בממוצע כ- 6,500 חברים חדשים. בעלי החברה הם עוזי ברעם (שר וח"כ לשעבר), אריה רוטנברג, שישקו פרידמן (ממייסדי "קשר בראל") ואמנון הרציג (לשעבר סמנכ"ל לשיווק וחבר בנק הפועלים).

תאריך:  13/11/2006   |   עודכן:  13/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il