לאחר הצלחתו המסחררת של הבושם המוביל בעולם בשנה האחרונה,"אופוריה לאישה", עולה ענקית הבישום "קלווין קליין" בימים אלה ,בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר" בתקציב של 4 מיליון שקל, הכולל קמפיין טלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 9 וקמפיין עיתונות ארצית נרחב. כמו כן, יערכו פעילויות קד"מ להתנסות בבושם החדש בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ.
קמפיין הטלוויזיה אשר צולם ברובו בהוואי נוהל באופן אישי על-ידי פביון ברון, מעצב הבית של קלווין קליין ,מבוסס על אווירה דמויית חלום המשדרת חושניות ומתמקדת בקשר חזק בין גבר ואישה על-מנת להעניק לצופים חוויה של עונג אלוהי ובכך להעביר את תחושת הניחוח תחת הסיסמה:"אופוריה, לחיות את החלום".הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.
קמפיין העיתונות שיימשך חודשיים ,צולם על-ידי סטיבן מייסל - אחד מצלמי האופנה הגדולים בעולם אשר בנה קריירות של שמות כגון לינדה אוונדגליסטה, קרן אלסון ומגי רייזר ומשמש כצלם האישי של מדונה.
נטליה ודינובה, שדגמנה גם את "אופוריה לאישה" מככבת גם בקמפיין של "אופוריה לגבר" והיא נחשבת לאחת הדוגמניות המיניות והפרובקטיביות בעולם. הדוגמן הוא כוכב עולה בשם אנדרו סטטסון (Andrew Stetson), בעל הפנים הרעננות והרכות.
הגרסה הגברית של הבושם מבית Calvin Klein "אופוריה לגבר", בניחוח גברי, אוריינטלי ממכר, מרענן וייחודי, מיועד לגבר המודרני, הפרובוקטיבי שבטוח בעצמו.
"אופוריה מספר על מסע ללא גבולות בהשראת חופש חדש הנמצא בתוכנו, המאפשר לנו לחיות את החלום" - קלווין קליין.