X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מסעדות 'ספגטים'
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת מסעדות 'ספגטים' השקיעה 1.5 מליון שקלים בפיתוח תפריט הספורט: 'ספורטעים'. התפריט פותח על ידי צוות מומחים מיוחד, הכולל את ד"ר יוני ירום, המנהל הרפואי של המרכז לרפואת ספורט בהדר יוסף, אבי קובלסקי מאמן הכושר לשעבר של קבוצת הכדור סל 'מכבי תל אביב', מרב מור אופיר, תזונאית קלינית מטעם חברת 'ברילה' בשיתוף עם ישי לב, שף הרשת.
לדברי משה ויינגרטן, יו"ר G.H.L. השקעות - חברת האם של רשת מסעדות 'ספגטים', התפריט נוצר מתוך הרצון להתאים את 'ספגטים' לצרכים המשתנים של הסביבה ולמודעות הגוברת לקיום אורח חיים פעיל ובריא, תוך ניכוס ערכי האקטיב לייף סטייל לתחומה, כל זאת לצד שימור החוויה הקולינארית ותפיסת הרשת כמקום בילוי, המציע אווירה עדכנית ומהנה.
עוד מוסיף ויינגרטן, כי היקף ההשקעה במותג 'ספורטעים' מסתכמת בכ- 1.5 מליון שקלים וכוללת את פיתוח התפריט, קמפיין שיווקי ופעילויות תוכן. הקמפיין המלווה את השקת התפריט החדש (באמצעות זרמון גולדמן) תחת הסיסמא: "ספורטעים, מנת הכושר היומית שלך" יעלה בפריסת מדיה רחבה, ובכלל זה ערוץ הספורט, שייתן את הבמה הטלוויזיונית בהצגת מגאזין מיוחד ואייטמים שהופקו לטובת העניין, ילוו ויסקרו את הפרויקט לכל אורכו, וכן באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונים.
תפריט הספורט משלב בתוכו מגוון רחב של מנות דלות שומן המכילות פסטה מחיטה מלאה, סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרליים ועוד, ומאפשר לשוחרי הבריאות, לספורטאים ובכלל לאלה העוסקים בספורט, ליהנות מאפשרות הבחירה בין מנות לפני אימון ואחרי אימון, תוך הצגת המידע על אחוזי השומן בכל מנה. במהלך זה תאפשר הרשת ללקוחותיה בנוסף, להזמין מנות המכילות פסטה מחיטה מלאה מן התפריט העיקרי הקיים ברשת.
במסגרת השקת התפריט החדש, פועלת 'ספגטים' למען הקהילה בשיתוף עם עמותת עלם וערוץ הספורט, ותממן מהכנסות התפריט החדש את קרן "ספורטעים", קרן מיוחדת שתעודד ותסייע לבני נוער במצבי סיכון העוסקים בספורט. לדברי ויינגרטן, מדובר במהלך אסטרטגי שהכנתו נמשכה למעלה משנה וכי פיתוח תפריט הספורט הוא ההמשך הישיר והמעשי לחיבור בין 'ספגטים' ולערכי הבריאות והספורט שנוצרו לפני כשנתיים, כשהרשת החלה לאמץ את ליגת הכדור יד בישראל - 'ליגת ספגטים'. בהמשך לכך קיימה הרשת שיתופי פעולה בחלק מסניפיה עם קבוצות ספורט שונות מליגת הכדורגל והכדורסל, כמו מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ועוד.
רשת 'ספגטים', בבעלות משותפת של משה ויינגרטן, גדי גרנות ודרור נחושתן, מונה כיום 16 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מובילה את תפיסת הקז'ואל דיינינג בארץ כבר מעל לעשור ועד סוף 2007 תשלים פתיחה של כ - 7 סניפים נוספים.

תאריך:  27/11/2006   |   עודכן:  27/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il