X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת חנויות "דופלו"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת האופנה "דופלו" הפונה לקהל הנשים הבוגר ומונה 31 סניפים ברחבי הארץ תשקיע מיליון וחצי שקלים, [בכך עולה התקציב ביותר מ-700 אלף שקל מקודמו].
בקמפיין קיץ 2007 שיעסוק בנושא גיל החמישים החדש - והאישה הישראלית.
את הקמפיין תמשיך להוביל סמדר קילצ'ינסקי בת ה- 43 בעונה שנייה עבורה תקבל סכום של 40 אלף דולר.
הקונספט שיוביל את הקטלוג בא מתוך התובנות לגבי הגדרת הגיל מחדש: 40 הוא החמישים החדש 50 הוא השישים החדש וכן הלאה. האישה החדשה, בת הגיל החדש. יותר מכולם, היא הייצוג המובהק של תופעה. רוב בני הגילאים החדשים הן נשים (כ-80%) ובמערב, והן בעלות השפעה מכריעה על למעלה מ-80% מהרכישות הביתיות.
נשים שהיו בין החלוצות בפיתוח קריירה, עכשיו מתחילות לקצור את פירותיה. נשים שגידלו את הילדים עכשיו משתחררות מהחובות הביתיות, ופשוט ממציאות את עצמן מחדש. לא משנה מאין הן מגיעות, הנשים האלו חוגגות חופש, סקרנות ורצון לגלות עולמות, ויש להן את הכוח לממש שאיפות וחלומות יותר מאי פעם בעבר.המראה של הנשים בגיל זה השתפר תודות להארכת תוחלת החיים, האישה החדשה יוצרת את עצמה מחדש, ומחפשת להעניק משמעות חדשה ורעננה לעצמה. זמן פנוי הפך למקום בו האישה "מגלה את עצמה מחדש", המסע הפנימי האישי רק מתחיל.
הקמפיין יכולל : קטלוג בדיוור ישיר למועדון לקוחות "דופלו" שמונה כ-40.000 לקוחות ,שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונים, ובעיתוני נשים.
מאירה מוהבן, מנהלת השיווק של הרשת מוסרת כי: "מטרת קטלוג הקיץ הוא לפנות אל קהל הלקוחות של דופלו הקיים תוך ניסיון לבנות קהל חדש של נשים שאינו מכיר את המותג, הרעיון שמאחורי הקטלוג הוא להציג את פני "דופלו" כחברת אופנה עדכנית, צעירה במראה ומובילת דגל בטווח הגילאים 40 50 והלאה. סמדר קילצ'ינסקי, מייצגת עבורי את היופי הישראלי האקזוטי, את הנשיות והסקסיות באשה הבוגרת".
רשת האופנה "דופלו", לאופנת נשים מציעה קו אופנה נשי ולבוש. "דופלו" הותיקה מלבישה את האישה הישראלית מזה 50 שנה, ומציעה פרטי לבוש אופנתיים מהמראה הקג'ואל דרך המחויט וכלה במראה ערב חגיגי.לרשת 30 סניפים ברחבי הארץ [13 מתוכם פינות מכירה במשביר הצרכן החדש].
טווח מידות: 38-50
אתר בית של רשת דופלו: WWW.DUPLO.CO.IL

תאריך:  04/02/2007   |   עודכן:  04/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il