X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'ון ברייס וניו-אפליקום
▪  ▪  ▪

ג'ון ברייס הדרכה וניו אפליקום מוצרי תוכנה מכריזות לראשונה בישראל על קורס בנושא ניהול והפקת מידע ניהולי דרך האינטרנט בסביבת Business Objects.
הקורס עוסק בכלי Business Objects WebIntelligence המאפשר למשתמשי הקצה להפיק, לנתח ולשתף מידע עסקי בצורה פשוטה ונוחה, תוך ניצול רשת תקשורת פנים וחוץ ארגונית.
הקורס ייפתח ב- 29 באוקטובר ויימשך 3 ימים. ההדרכות יתקיימו בכיתות ההדרכה של ג'ון ברייס הדרכה בר"ג.
מטרת הקורס להעניק למשתתפים ידע בהפקת דוחות חדשים, לאפשר ביצוע שינויים נקודתיים במהלך העבודה השוטפת על דוחות ומסמכים קיימים ולחלוק מידע אסטרטגי תוך ניצול אפשרויות מגוונות של עיצוב,עיבוד וניתוח הנתונים. הקורס מיועד לכל העובדים בעלי ההרשאה לאחזור מידע עסקי בארגון, אשר במסגרת תפקידם יגדירו דוחות חדשים או ישתמשו בדוחות מוכנים.
בין הנושאים העיקריים שיועברו בקורס: יצירת דו"חות חדשים, בניית שאילתות סטטיות ודינמיות, הגדרת מערכות תנאים וקביעת סדר קדימויות, עבודה עם דו"חות ומסמכים קיימים, שינוי אפשרויות ברירת המחדל של הסביבה (Options), שליחת וקבלת דוחות, ספריית דוחות ומסמכים ארגוניים.
תוכנת Business Objects מותקנת כיום ברב הארגונים הגדולים והבינוניים בשוק הישראלי והיא נחשבת כסטנדרט דה-פקטו של התחום בשוק הישראלי.Business Objects WebIntelligence מבוסס על טכנולוגית דפדפן האינטרנט כסביבת העבודה ומאפשר אבטחת מידע מרבית באמצעות מנגנונים שונים, כגון: NT/Windows Authentication, SSL, DMZs ושרתי proxy . בין היתרונות הרבים של הכלי ניתן למנות זמינות ומהירות תגובה גבוהים, קלות בהכנסת השינויים על פי הצרכים המשתנים מעת לעת ועלויות ניהול ( IT) מינימליות.
בועז גודוביץ', מנהל המוצר בניו אפליקום מוצרי תוכנה, מציין כי בעולם העסקי ישנה חשיבות רבה לקבלת החלטות, מבוססות נתונים מוכחים במקום נתון ובזמן אמת. לכן קיימת דרישה לכלים פשוטים בהפעלה, אשר אינם מצריכים התמצאות טכנית, ויחד עם זה הנם בעלי יכולת ביצועית גבוהה.
"מוצרי ניו אפליקום נועדו להקל ולפשט את עבודת המשתמשים בצורה ניכרת, ולכן חשובה גם ההדרכה בתחום אשר משלימה את קניית המוצר. אין ספק שההדרכה של ג'ון ברייס הדרכה ביחד עם היכולת של הכלי מאפשר לארגון לבצע את קפיצת המדרגה בניצול הכלים שמציעה סביבת הביזנס אובג'קט".
רון אשר,מנהל תחום הנדסת תוכנה ואאוטסורסינג בג'ון ברייס הדרכה, מציין כי הקורס מתמצת בצורה הטובה ביותר את הנושאים החשובים ביותר לשימוש יומיומי בכלי הביזנס אובגקט לאינטרנט. "הקורס מרוכז לשלושה ימים כך שגם שלאנשים העסוקים ביותר יהיה הידע בתכונות הקריטיות לעבודה היומיומית.
אנו מציעים את הקורס אצלנו בכיתות ובצורה מוזמנת ומותאמת לארגונים באתר הלקוח. אנו חושבים שהשימוש בפונקציונליות שמציעה סביבת הביזנס אובגקט יכול לייצר שינוי מהותי בכמות השימוש בכלי המידע הניהולי בארגון ולשפר בזמן אמת את תהליכי קבלת ההחלטות. ההצלחה של המהפכה בתחום מתחילה עם רכישת התוכנה אבל על-מנת שתהייה הצלחה אמיתית יש לדאוג גם לרכישת הידע להפעלת הכלים ולכן ניו-אפליקום וג'ון ברייס הדרכה מציעים את הקורס שסוגר את פערי הידע בתחום ומאפשר לארגון לנצל בצורה מקסימלית עם החזר השקעה את הטכנולוגיה".
תאריך:  22/09/2002   |   עודכן:  22/09/2002
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il