X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון לב המפרץ
▪  ▪  ▪

גורו הקמעונאות הבינלאומי, פאקו אנדרהיל, מגיע בסוף החודש לביקור בזק בישראל. אנדרהיל יהיה כוכבו של אירוע בנושא "הקניון כמרכז בידור", שיוזם קניון לב המפרץ לרגל השקת המהפך המתוכנן בו. באירוע, שיתקיים במתחם "ארקה" בנמל תל אביב ב-27 בחודש, צפויים להשתתף כ-300 מבכירי ענף הקמעונאות בישראל.
אנדרהיל, המתגורר בארצות-הברית, הוא הראשון שהפך את הקניות למדע. 25 שנים של מחקרים על ההיבטים השונים של הרגלי הצריכה הפכו אותו למומחה מספר אחת להתנהגות צרכנית ואת החברה שהקים, "אנביירוסל" (Envirosell), שסניפיה פרושים ברחבי העולם, למבוקשת ביותר בתחום הייעוץ הקמעונאי. עם לקוחותיו של אנדרהיל נמנות רשתות שיווק וחברות מובילות, ביניהן וולמארט, פורד, מייקרוסופט, סמסונייט, בנק אוף אמריקה, סוני, AT&T, אפל, אנרג'ייזר, קוקה קולה, בלוקבאסטר, מקדולנדס, סטארבקס, דנקן דונאטס, קנטקי פרייד צ'יקן, בלומינגדיילס, בולגרי, חנויות דיסני, טויס אר אס, לוידס בנק, קלווין קליין, אסתי לאודר, פישר פרייס ועוד.
ספרו הראשון, "למה אנו קונים: המדע של הקניות", וספרו השני, "קריאת הקניון: הגיאוגרפיה של הקניון", הפכו לרבי מכר מיד לאחר שעלו על המדפים. הראשון יצא לאור ב-31 שפות וקבע שיא כספר שמכר את מספר העותקים הגדול ביותר בתולדות הספרות העסקית.
אנדרהיל מסייע לחברות להבין מה משפיע על התנהגות הצרכן המודרני. מחקריו מראים כיצד העולם המסחרי כיום נשלט על-ידי גורמים רבים ומגוונים, ממגדר ועד האנטומיה האנושית.
מחקריו מתבססים על תצפיות במרכזי קניות. שליחיו של אנדרהיל מתעדים ומודדים בדקדקנות את המתרחש בחנויות, עוקבים אחרי עשרות אלפי קונים בשנה ומנתחים את התנהגותם הצרכנית. אנדרהיל לימד את הקמעונאים שבאמצעות מניפולציות קטנות ניתן להשפיע באופן דרמטי על גרף המכירות, משמירה על 'שטח סטרילי' משלטי קד"מ ודיילות מכירה בכניסה, שמפריעים להתאקלמות של הקונה לחלל החדש, ועד הצבת סלסלות, שמתאימות לקונה בן ימינו שאחת מידיו בדרך-כלל לא פנויה.
ניצן אריאל, מנכ"ל קניון לב המפרץ: "אנדרהיל היה הראשון שהראה שאפשר ורצוי גם אחרת בענף הקמעונאות וכי קניות והתנהגות צרכנית הן מדע אמפירי לכל דבר."
אנדרהיל, שבואו לישראל הוא פרי מאמץ משותף של קניון לב המפרץ והחברה לניהול ושיווק קניונים "אריאל-פרומול", ירצה באירוע על מדע הקניות בקניונים ויציג את פרופיל הקניון המצליח של שנות ה-2000, זה שמגשים את תפיסת ה"ריטיילטנמנט" - שילוב בין בידור לקמעונאות. תפיסה זו גם מכתיבה את המהפך בקניון לב המפרץ.
16 שנים לאחר הקמתו נמצא הקניון הוותיק בעיצומה של מתיחת פנים, בהשקעת ענק של 200 מיליון שקל. הקניון, שנמצא בבעלות משותפת של "שופרסל", "אמפל" ו"א.דורי", עובר כעת מהפך יסודי, הכולל שיפוץ מקיף, עיצוב מודרני ושינוי משמעותי בתמהיל העסקים והחנויות. אפי רוזנהויז, מנכ"ל חברת "שופרסל", מבעלי לב המפרץ: "בסופו של המהפך יהיה לב המפרץ מרכז הקניות והבידור המוביל בישראל".
אחד החידושים הגדולים בקניון החדש הוא הקמתו של מתחם אופנה ענקי בן 10,000 מ"ר, הגדול באזור הצפון, שיכלול בין היתר חנויות קונספט של מותגי האופנה וההנעלה המובילים בעולם ושדרת מעצבים. בנוסף, 3,500 מ"ר יוקצו בקומה השנייה של הקניון למסעדות, בתי קפה וברים, וכן יוקמו מתחמי בילוי מיוחדים לילדים ולנוער.
המהלך המכריע ביותר בתהליך מתיחת הפנים של הקניון הוא הקמתו, בעלות של כ-100 מיליון שקל, של מתחם הקולנוע הגדול והמפואר ביותר בישראל, בבעלות חברת "ת.י. תיאטראות". המתחם יכלול מספר שיא של 23 בתי קולנוע במבנה איצטדיוני, מתוכם ארבעה אולמות VIP, עם מערכות הקרנה וסאונד מהמתקדמות בעולם וכורסאות ישיבה ארגונומיות, שישמשו במהלך היום לקיום כנסים, מפגשים עסקיים ואירועים פרטיים.
מתחם זה יהיה עוגן משיכה לקניון, שיממש את יתרונות מיקומו. מיקומו המושלם של לב המפרץ בסמוך לצומת המרכזי של הצפון, הצ'ק פוסט, על ציר מרכזי בין חיפה, הקריות ויישובי העמקים ובסמיכות למנהרת הכרמל, מקנה נגישות גבוהה לכשני מיליון לקוחות פוטנציאליים. תחנת רכבת שהוקמה בתחומו לפני שנים אחדות, המחייבת כ-5,000 נוסעים ביום לעבור דרכו, ותחנה מרכזית של אגד החולשת על כל אזור הצפון שהוקמה לצידו הפכו את הנגישות הזו למקסימלית.
מוקי גרדינגר, מנכ"ל "ת.י. תיאטראות": "המולטיפלקס - מתחם קולנוע מרובה מסכים המשולב עם מרכז קניות, בידור ושעשועים לכל המשפחה, נולד לפני כעשר שנים בארצות-הברית והפך לטרנד עולמי. בארץ הצלחתו של הסינמה סיטי עם מתחם 'יס פלאנט' מוכיחה את השפעתו המכרעת של מתחם המולטי-פלקס על פעילות הקניון. בקניון לב המפרץ, היחיד בארץ שנהנה מנגישות תחבורתית כה גבוהה, המולטי-פלקס, שיפעל סביב השעון יהפוך לגורם משיכה גם לתושב זכרון יעקב וגם לתושב נהריה, שיוכלו להגיע אליו תוך דקות".

תאריך:  16/02/2007   |   עודכן:  16/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il