X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דלקול
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לרגל חג הפסח משיקה חברת דלקול, מקבוצת "דלק", את "קולורי" - מותג חדש בתחום הצבע. השקת המותג תיערך במסגרת מבצעים משותפים עם רשת שופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל.
במסגרת המבצע, בסניפי "שופרסל דיל" ובסניפי "זול פה" יימכר המוצר המוביל "קולורי - סופר אקריליק" בצבע לבן במחיר היכרות של 219.99 ש"ח למיכל של 18 ליטר.
בסניפי "שופרסל ביג" ו"שופרסל שלי" יימכר המוצר במיכל של 5 ליטר במחיר מדהים של 49.99 ש"ח (במקום 79.99 ש"ח) ברכישת 5 מוצרים ממוצרי חברת "סנו" (עד ה- 10 באפריל).
כמו כן, בסניפי "שופרסל שלי", יימכר המוצר במיכל של 5 ליטר במחיר מדהים של 49.99 ש"ח (במקום 79.99 ש"ח), למשך שבוע אחד בלבד (27/2 עד 5/3), ברכישה של 35 שקל ומעלה מכלל מוצרי הסניף.
במסגרת המבצע יוכלו הצרכנים להירשם לסדנאות צביעה חינם, שיתקיימו במהלך החודשים הקרובים במקומות שונים בארץ, ללא התניית רכישה.
קולורי סופר אקריליק הינו צבע אקרילי נושם, איכותי ביותר, לצביעת קירות פנים וחוץ, המעניק ברק, מראה וגימור מהודר, בעל כושר כיסוי מעולה, רחיץ, ידידותי לסביבה ולמשתמש ובעל עמידות לאורך זמן בתנאי האקלים בישראל.
חברת "דלק", באמצעות החברה-בת "דלקול", החלה לפתח ולייצר את קו מוצרי המותג קולורי לפני כשנה. לאחר שבשנה החולפת בוצעה החדרה "רכה" של המותג והושלם קו המוצרים הראשוני החליטו עתה כי המותג בשל לעבור לחשיפה נרחבת יותר במטרה לתפוס נתח שוק משמעותי בתחום צבעי המים כבר בשנת 2007.
לדברי יהושע פרידמן, מנהל מותג "קולורי" בדלקול: "עם בואו של חג הפסח, המאופיין בצריכת צבעים מוגברת, וכחלק ממגמת 'עשה זאת בעצמך', אנו מאפשרים לצרכנים את ההזדמנות לרכוש צבעים איכותיים, המיוצרים על ידי דלקול בטכנולוגיה מתקדמת ובמחירי היכרות אטרקטיביים במיוחד; ולצד זאת ליהנות מסדנאות צביעה חינם. אין ספק שהמבצע, המשלב רכישת מוצרי צבע יחד עם מוצרי ניקיון, יהווה את אחד המבצעים הלוהטים לקראת הפסח הקרב ובא".
תאריך:  27/02/2007   |   עודכן:  27/02/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il