X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם HWzone.co.il
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מגזין המחשבים האינטרנטי הגדול בארץ HWzone.co.il, מודיע היום כי במסגרת סבב תפקידים בהנהלת האתר, רונן גרויסמן יכנס לתפקיד עורך החדשות של פורטל המחשבים הישראלי.
לאחר יותר משלוש שנים בתפקיד עורך החדשות ויותר משנתיים בהנהלת האתר, יפרוש מור שובל מהתפקיד, והוא יחליף את רונן כמנהל השיווק של הפורטל וכאחראי על נושא הפרסום.
את עמוד החדשות של HWzone.co.il קוראים מידי יום למעלה מ-20,000 קוראים שונים, מהארץ ומהעולם. בתקופתו של שובל כעורך החדשות גדל האתר והתפתח בקצב מרשים, התפרסמו בו חשיפות בלעדיות והוצגו בו מוצרי מחשבים וטכנולוגיה בפעם הראשונה בעולם.
"אני גאה מאוד במה שעשינו במערכת החדשות של HWzone במשך שלוש השנים האחרונות, ואני עוזב את מחלקת התוכן עם צביטה לא קטנה בלב." אמר שובל, והוסיף: "לאחר ארבע שנים באתר אני יודע שאני משאיר את העמוד הראשי בידיים טובות של עורכים מיומנים וכותבים מוכשרים, ובטוח כי גם הכותבים החדשים ימשיכו לפתח אותו ואת קהילת המחשבים הישראלית, ויביאו אותה להישגים נוספים ברמה בינלאומית".
מחליפו של שובל יהיה רונן גרויסמן, מנהל הפרסום של HWzone עד להיום. גרויסמן אינו זר לתפקיד בצוותי התוכן של האתר, לאחר שכבר שימש בעבר ככתב בכיר ב-HWzone וכעורך משנה. מחלקת התוכן של HWzone כוללת שלושה עורכים ו-11 כתבים.
"לתוכן של HWzone יצא שם מצוין בקרב הקהל בארץ, הפרטי והעסקי, בתור התוכן האמין, המדויק והמקצועי ביותר, וזה משמח אותי מאוד להיות חלק מהמערכת", אמר רונן גרויסמן, עורך החדשות החדש של HWzone.co.il. גרויסמן המשיך ואמר: "HWzone מספק שרות חשוב ביותר לצרכן הישראלי בכל נושא הצגת והשוואת מוצרי בידור אלקטרוני ומחשבים, ועבור רבים הדרך להתמודד עם הבעיות הטכניות של חיי היום יום היא HWzone".
אודות HWzone.co.il
HWzone הוא אתר האינטרנט הגדול והמקצועי בישראל בנושאי מחשבים, אינטרנט, חומרה וטכנולוגיה. האתר מציע לגולשיו ביקורות חומרה, חדשות אקטואליות בנושאי מחשבים, ראיונות וסיקורים של אירועים מהארץ ומהעולם, לוח יד שנייה, מערכת אוטומטית להמלצות קניית מחשב, גלריית תמונות של פרויקטי מודינג מהארץ (מארזי מחשב המעוצבים באופן אישי ובעבודת יד), מאגר תוצאות המהרה (OverClock) וכמובן את מערכת קהילות המחשבים והחומרה הגדולה בארץ (30,000 חברים פעילים). גולת הכותרת של האתר היא מדור ביקורות החומרה שלו, אשר מספק לקוראים ביקורות מקצועיות בעברית על מגוון מוצרי חומרה, החל מעכברי מחשב, נגני MP3 וציוד היקפי, ועד למעבדים, לוחות אם ומחשבים ניידים.
אתר HWzone נפתח בשנת 2001, וכיום הוא אחד מאתרי החומרה הגדולים בעולם. האתר עומד בקשרים עם כל חברות החומרה והמחשבים העולמיות, והוא מפעיל צוות של כמה עשרות כתבים ומומחים לנושאים שונים. לפרטים נוספים, בקרו בעמוד [קישור]

תאריך:  01/03/2007   |   עודכן:  01/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il