X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

נטורל פורמולה מובילת שוק מוצרי עיצוב השיער, מתחדשת ומשיקה סדרת צבעי שיער חדשנית. סדרת Color collection, תחליף את סדרת מיסטרה שיורדת מהמדפים. סדרת Color collection, החדשנית, מכילה קרם צבע עשיר, לצביעה ביתית, המבוססת על תמצית צמח אפריקני, Fito Moringa, לטיפוח השיער והעצמת הגוון לאורך זמן.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של חצי מיליון ₪. הקמפיין יעלה בתחילת מרץ, תחת המסר המרכזי: נטורל פורמולה - עיצוב זו המומחיות שלנו", באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" .
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק קרליין - פריגו מוצרי צריכה מוסרת: "כמומחים בתחום טיפוח השיער אנו משיקים את סדרת צבעי השיער החדשנית של נטורל פורמולה בהמשך להשקה המוצלחת של סדרת "GO" קרם לחות לעיצוב השיער, ובכך מחזקים מעמדנו כמובילי שוק בתחום טיפוח השיער. השקת סדרת צבעי השיער Color collection, מהווה נדבך נוסף בתהליך רענון המותג, אנו מאמינים שבאמצעות השקת הסדרה נגיע ליעד נתח שוק של 11%. סדרת צבעי השיער מיועדת לקהל יעד מגוון ורחב יותר, כמו כן, העיצוב והצבעוניות תואמים את ערכי המותג והמוצרים".
"עיצוב זו המומחיות שלנו"
על הקמפיין
הקמפיין מציג את סדרת Color collection של נטורל פורמולה, כמטאפורה לשגרת הצביעה החודשית, מוצג לוח שנה יומי תליש, התאריכים מתקדמים מה - 1 בחודש עד ה-30 כתזכורת לצביעת השיער החודשית. לקמפיין הפרסום מצטרף הכיתוב: "חדש! צבעי השיער עם הגוון שנשאר לאורך זמן".
קטגוריית צבעי שיער
שוק צבעי השיער מוערך על-ידי store next עד סוף שנת 2006 בכ -130 M שקל.
נתחי שוק כספיים לשנת 2006, וולה 45%, לוריאל 29%, נטורל פורמולה 9%, אינדולה 9%.
על סדרת Color collection של נטורל פורמולה
סדרת Color collection, מכילה קרם צבע עשיר, לצביעה ביתית, המבוססת על תמצית צמח אפריקני, Fito Moringa, לטיפוח השיער והעצמת הגוון לאורך זמן.
המומחיות של נטורל פורמולה בעיצוב שיער, בשילוב נוסחה ייחודית, מעניקה הגנה לשיער (ויטמין A), מזינה את השערה (ויטמין C) ומסייעת בשיקום מבנה השערה (קלציום) ומבטיחה תוצאת צביעה טובה יותר לאורך זמן. סדרת Color collection מציעה 30 גוונים אופנתיים, במארז קיט ומיני קיט.
קרדיטים
משרד פרסום: גליקמן, נטלר, סמסונוב
סמנכ"ל קריאייטיב : יגאל שמיר
סמנכ"ל לקוחות : רונן גולדשמידט
ארט דירקטור : יעל ארד
מפיקת משרד: מירי סלהוב מודעי
קופירייטר : תמי מלצר ונועם פתחי
תקציבאית בכירה: תמי מור
חברת הפקה : מולה הפקות
יחסי ציבור: זאביק דרור

תאריך:  01/03/2007   |   עודכן:  01/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il