חברת רנואר, המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש מרס בקמפיין פרסום רחב בעיתונות, באינטרנט ובשלטי חוצות לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2007.
הקמפיין משלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומי מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו. היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-1.2 מיליון דולרים ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה חמישית.
הקמפיין יכלול: שילוט חוצות, מודעות במגזינים מובילים , בעיתונות ארצית , הפקות אופנה, קטלוג שיופץ במגזין לאישה ב-100,000 עותקים. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט ו-2 קטלוגים שיופצו בחנויות בחודש מרץ ובחודש מאי. כל קטלוג יופץ ב-250,000 עותקים. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: Renuar-The Fashion Way.
לדברי אלי ברקוביץ, מבעלי חברת רנואר, "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן הסלוגן Renuar- The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".