X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוזיקה פלוס
▪  ▪  ▪

חברת "מוזיקה פלוס", החברה המובילה ב-20 השנים האחרונות בתחום שרותי המוזיקה, עוברת בימים אלה מיתוג מחודש, בהשקעה של מיליון ש"חותקרא מעתה de' PLUS.
המיתוג החדש נובע מראיית החברה כי לאור צרכי השוק והתפתחותו, ועל-מנת להתפתח בשוק המקומי והבינלאומי יש לאגד תחת מותג אחד את כל תחומי עיסוקיה הענפים ובתוך כך ליצור פלטפורמה של בידול ומתן שירות מקיף, מקצועי ויצירתי, ראשון מסוגו.
עם השקת המותג החדש, מתפתחת החברה בתחומים שונים - מרחיבה פעילותה בחיי הלילה בתל אביב עם פתיחת מועדון חברים ייחודי בחודש מאי השנה,נמצאת בהליכי פיתוח ליין מוצרים בתחום האירועים ומעמיקה כניסתה לתחום הייעוץ המוסיקלי עם מוצר חדשני ללקוחותיה, אשר ייחשף בקרוב.
הקבוצה החלה את דרכה בתחום המוזיקה בתחילת שנות ה-80 והייתה הראשונה ליצור את החיבור בין המיניסטרים לשוליים, ובכך להביא למרכז הבמה את תרבות הדאנס והמוזיקה האלקטרונית ואת התרבות האלטרנטיבית.
במרוצת השנים שלחה זרועות תמנון לתחומים שונים ומגוונים: שירותי מוזיקה ווידאו-ארט לאירועים פרטיים של השמנה והסלתה של מדינת ישראל, ייזום והפקת אירועי חוצות ענקיים כגון מצעד האהבה - אירוע החוצות הגדול במזרח התיכון, שהפך שם דבר ומשתתפים בו כל שנה כ-250,000 איש, שירותי הפקה לגופים עסקיים של מיטב החברות המסחריות בישראל, בית ספר למוזיקה עכשווית, ייבוא מופעים מוזיקליים מחו"ל, ייצוג אמנים ישראלים לאירועים, הפקת דיסקים, ניהול סטואה, בית האירועים שבקיבוץ געש שבבעלותה, אשר הפך בקונספט הייחודי והשונה שלו לאחד מגני האירועים המבוקשים לאירועים פרטיים ומסחריים, ועוד.
קבוצת de'plus מונה כ-60 עובדים מן הבכירים, המוכרים והמוערכים כל אחד בתחומו, החל מדי. ג'ייז מובילים וכלה במפיקי אירועים מיומנים, אשר אחראים להפקת אירועי ענק ולתוכנם השיווקי והיצירתי.
עמית רונאל-שליו מנכ"ל ובעלים של קבוצת de'plus מסר כי: "בשנים האחרונות העמיקה החפיפה בין ענפי האירועים, הבילוי ותרבות הפנאי. כגוף החי ונושם ענפים אלו למעלה מעשרים שנה, הבנו כי אנו יכולים לקחת את ה DNA שלנו, וליישם אותו בתחומים נוספים המשיקים עם פעילותנו כיום. זיהינו כי אין שום מותג חזק ומשמעותי אשר פועל סינרגטית בתחומים אלו, de'plus מהווה פלטפורמה שתאפשר את הרחבת הפעילות המתוכננת"
כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנעשה בשיתוף עם דן בן ארי ואוליביה אסולין מחברת Parazar נבחר סלוגן חדש לקבוצה - "make a wish...it may come true" רעיון המתאר בתמציתיות את הפילוסופיה של הקבוצה - "אנו מרשים לעצמנו לחלום ולבקש משאלות - הן מתגשמות - הרשה לעצמך לחלום, לך למקומות חדשים שאתה לא מכיר, בקש משאלה, היא עשויה להתגשם".

תאריך:  07/03/2007   |   עודכן:  07/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טריו, יח"צ
- הודעה מטעם תמי 4
עמית הלפרין
- הודעה מטעם תפוז אנשים, אתר GetIT וסלקום
וילדר, יח"צ
- הודעה מטעם ביפר
שטרן אריאלי, יח"צ
- הודעה מטעם Smile אינטרנט זהב
עמית הלפרין
- הודעוה מטעם 012 קווי זהב ורשת yellow
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il