חברת פרטנר יוצאת בקמפיין גדול באינטרנט להעלאת המודעות לחזקותיה בתחום השירות. בקמפיין, אותו מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, נעשה שימוש ראשון ובלעדי במוצר פרסומי חדש באתר וואלה - בר ניווט שמוקדש כולו למגוון שירותי החברה. תקציב הקמפיין עומד על כ-60 אלף דולר והוא צפוי להימשך כשבועיים.
הקמפיין הנוכחי מדגיש את מגוון השירותים שמציעה חברת הסלולר ללקוחותיה, ויש בו מידע רב בתחומי השירות השונים של הרשת. הקמפיין הינו אדפטציה מקמפיין רחב היקף שרץ בטלוויזיה ובעיתונות (של ראובני פרידן IPG). לצורך הקמפיין יצרה נקסט-אין בר ניווט בתחתית המסך אשר מציג כמה לשוניות -בכל העברת עכבר על הלשונית הרלוונטית נפתחת הלשונית ומציגה פירוט בנוגע לאותו השירות. כך שלמעשה, על גבי מוצר פרסומי (באנר) אחד מוצגים מגוון רחב של השירותים השונים.
"האסטרטגיה הפרסומית לקמפיין זה הייתה הצגת מגוון השירותים השונים על גבי אותו מוצר פרסום ומתן אפשרות לקבלת מידע עבור כל שירות. בקמפיין זה ראינו כי אמצעי הפרסום הקיימים (הבאנרים הרגילים) אינם מאפשרים לנו להעביר את המסר של הקמפיין - על כן, המצאנו מוצר פרסומי חדש בפורטל", אמר רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין.