X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת ת"א
▪  ▪  ▪

ב-13/6/2007 תקיים היחידה להכוון תעסוקתי זו השנה ה-27 ברציפות את מפגש התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב. כשלושה עשורים למפגש התעסוקה הגדול והמגוון ביותר בארץ. אין עוד אוניברסיטה או מכללה בישראל המצליחים להעמיד סדרי גודל כאלה של מעסיקים ומשרות לטובת הסטודנטים והבוגרים שלה, ועל כך גאוותנו. השנה ישתתפו במפגש כ-122 מעסיקים מכל שדרות המשק, אשר יציעו אלפי משרות לסטודנטים ובוגרים.
השנה המפגש בסימן של התרחבות שוק הייטק. בשנתיים האחרונות היינו עדים להתאוששות הדרגתית של שוק ההיטק, כיום ניתן לומר באופן ברור ומובהק כי קטר ההייטק דוהר במרץ ובחיוניות כבעבר
למפגש מוזמנים כ-30,000 הסטודנטים הלומדים באוניברסיטה לתארים השונים, ומאות אלפי הבוגרים של האוניברסיטה. השנה הזמנו למפגש סטודנטים ובוגרים משאר המוסדות להשכלה הגבוהה בארץ, באמצעות פרסום בעיתונות, פרסום ברדיו ת"א (102FM), ובאמצעות הזמנה ישירה למוסדות ההשכלה השונים. חוברת מהודרת ובה כתבות תוכן מעניינות וכן כל רשימת החברות המשתתפות במפגש, תחולק חינם לכל באי המפגש ותופץ כחצי שנה לאחר מכן במשרדי היחידה להכוון תעסוקתי באוניברסיטת תל אביב.
המפגש מתפרש ברחבה המרכזית בקמפוס בשלושה מתחמים: הטכנולוגי, הניהולי-כלכלי והרב-תחומי;
הטכנולוגי הינו הגדול ביותר ובעל כמות המשרות הרבה ביותר. "הבהלה" לאנשי מדעי המחשב חזרה לתפוס מקום מרכזי בסדר היום של חברות ההייטק, המשקיעות אמצעים רבים על-מנת לגייס את מיטב הסטודנטים והבוגרים בתחום. מבין חברות הענק שיגיעו השנה למפגש ניתן לציין חברות כמו: צ'ק פוינט, HP, נייס מערכות, התעשיה האווירית, טקסס אינסטרומנטס, אינטל, אלביט מערכות ועוד רבות וטובות.
הניהולי כלכלי משקף את סימני הגידול בפעילות העסקית. כך, למשל, לראשונה במפגש התעסוקה, תתארח חברת פרוקטר וגמבל, ענקית מוצרי הצריכה, שתגיע על-מנת לגייס מועמדים מצטיינים וכן גם משטרת ישראל שמגיעה לגייס מועמדים איכותיים. גם חברות יעוץ אסטרטגי ופיננסי, כגון: TASK, טריגר פורסייט וDeloitte ברייטמן אלמגור יגיעו למוקד הניהולי כלכלי, לצד בנקים כמו בנק הפועלים, בנק מזרחי ובנק לאומי.
המוקד הרב-תחומי מיועד לסטודנטים ובוגרים מתחומי מדעי החברה והרוח ומציע עבודות סטודנטיאליות שונות חלקיות, זמניות בצד משרות מלאות לבוגרים מכל מגמות הלימוד. במוקד זה ניתן למצוא את שירות התעסוקה, חברות כח-אדם, כגון: דנאל, או.אר.אס, תגבור, כמו גם חברות הדרכה וארגונים שונים, כגון "תנועת הצופים" ועוד.
חשיבות מפגש התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב הינה עצומה. המפגש מאפשר לסטודנטים להשתלב במשרות חלקיות וזמניות במהלך לימודיהם ובכך לסייע בידיהם לקיים עצמם בתקופת הלימודים ולפתוח בפניהם צוהר לעולם התעסוקה אליו יצטרפו באופן מלא עם סיום לימודיהם. לבוגרים מאפשר המפגש להביא לידי ביטוי את יכולותיהם האקדמיות ולהשתלב בשורה הראשונה של החברות מהמובילות במשק הישראלי, כיאה ל"נציגים" של האוניברסיטה המובילה בארץ.

תאריך:  10/06/2007   |   עודכן:  10/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il