קבוצת אדם מילא המובילה בתחום האבחון לצרכי גיוס והשמה, משיקה בימים אלה את מכון מחקרי שוק.
המכון מציע מתודולוגיה חדשה וייחודית בעולם מחקרי השוק, המגיע מתחום האבחון האישיותי פסיכולוגי, הנפוץ בענף התעסוקה. המכון פיתח כלים מחקריים לענף השיווק ומציע היכרות מעמיקה עם אישיותו של הצרכן, תוך חשיפת הרובד הפסיכולוגי העמוק של הצרכן. הבנת מאפייני האישיות של הצרכן מאפשרת לתת לצרכן מענה מדויק.
מלי אשר, מנהלת מכון המחקר באדם מילא, ומומחית בתחום פיתוח מודל גנטי למחקרי שוק מציינת: "חברות רבות מציינות כי "מזמן לא שמעו משהו חדש על הצרכנים שלהם... התחושה היא שבקבוצות מיקוד שומעים פחות או יותר את מה שכבר ידעו מראש.... ישנן חברות שפשוט הפסיקו לבצע קבוצות מיקוד. מכון המחקר של אדם מילא מביא בשורה חדשה לעולם השיווק. התאמת מוצרים לצורך פסיכולוגי, התאמת מסרים לצורך פסיכולוגי ועוד".
הנחת היסוד היא שמאחורי כל התנהגות נמצא מניע, המניע הוא אישיותי/פסיכולוגי. ברגע שמפענחים את המניע להתנהגות הצריכה ניתן לדעת איך לפנות אל הלקוח וכך ליצור העדפה למותג / נאמנות / התאמת המוצרים ועוד.
מחקרי שוק אלו מספקים מידע התומך בקבלת החלטות אסטרטגיות וטקטיות בתחום השיווק. באמצעותם ניתן להבין את הסביבה העסקית והשיווקית, להעריך יתרונות תחרותיים, לזהות איומים והזדמנויות, למדוד ביצועים ועמידה ביעדים, ולפתח בהתאם תוכניות פעולה בנוגע למוצר, לפרסום, לערוצי ההפצה ולתמחור.
המכון החדש מציע סל שירותים לחברות וארגונים המתבסס על מודל בלעדי המשלב רבדים פסיכולוגים בעת מחקר שוק ואבחון אישיותי של הצרכן. בין הפתרונות החדשנים שהמכון מציע ניתן לציין : "מציאת הכוכב הזוהר הבא"- פיתוח מוצרים ושירותים חדשים מתוך זיהוי מגמות וצרכים, פילוח שוק וסגמנטציה, בניית סגמנטים המשלבים הרגלי צריכה ומאפייני אישיות, אומניבוס איכותני- בלעדי למכון אדם מילא, מחקר משותף במימון כמה חברות מסחריות העוסקות באותו תחום, אך אינן מתחרות זו בזו על מנת לחלוק בממצאי המחקר המעמיק והכולל ראיונות עומק בליווי פסיכולוג
המכון יעסוק , בין היתר, בכלים מחקריים הנוגעים לנושא שימור לקוחות, ייעול גיוס לקוחות חדשים, ע"י זיהוי מאפייני האישיות של הלקוחות הרלבנטיים קבוצות מיקוד מונחות במשולב ע"י מנחת קבוצות מקצועית ופסיכולוגיות קלינית המתמחה באבחון צרכים ומניעים סמויים."
נמרוד בצר, מנכ"ל קבוצת אדם מילא: "אנו שואפים להמשיך ולהשקיע בנושא מחקר ופיתוח מודלים חדשים בתחום מחקרי שוק ומשאבי אנוש כהמשך טבעי לפעילות המחקרית של מכון הדסה הותיק , אותה רכשנו בשנה האחרונה, בנוסף לניסיון הרב של אנשי המקצוע המועסקים באדם מילא.- בטוחני כי ההיבט האישיותי יוסיף פן משמעותי לתחום מחקרי השוק השכיחים בתחום השיווק והפרסום ויאפשר לכל ארגון אפשרות להסתכלות עמוקה יותר להתנהגותו של הלקוח".
מכון אדם מילא הינו גוף המספק פתרונות כוללים לארגונים בתחום פיתוח המשאב האנושי. תחומי התמחות המכון הינם - יעוץ אישי וארגוני
- מיון
- גיוס והשמה, המכון שהינו הגדול והותיק במדינה, מספק שירותים לחברות וגופים מהגדולים והמובילים במשק, תוך שימת דגש רב במיוחד על אמות מידה גבוהות של מקצועיות. דיסקרטיות ושרות ללא דופי.
במכון מועסקים 300 עובדים מתוכם פסיכולוגים, יועצים ארגוניים, יועצי קריירה, ואנשי גיוס מהשורה הראשונה. שיטת מכון אדם-מילא נשענת על מומחיות בזיהוי יכולות, סביבות ארגוניות ומאפייני תפקידים. למכון אדם מילא 4 סניפים: ת"א, באר שבע, חיפה וירושלים.