X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
-הודעה מטעם ביטוח ישיר;
גידול של %51 בפרמיות ודמים ברובו תוצאה של המיזוג עם
אישי ישיר גידול של %10 על בסיס נתוני פרופורמה
▪  ▪  ▪

שי פוגל מנכ"ל ביטוח ישיר הגיש הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2001.
גידול של %51 בפרמיות ודמים ברובו תוצאה של המיזוג עם אישי ישיר גידול של %10 על בסיס נתוני פרופורמה.
שי פוגל: "אנו גאים מאוד בהשלמת המיזוג בתקופה כה קצרה ובעלות מינימלית כפי שמשתקף מהתוצאות העסקיות ברבעון הראשון"
חברת ישיר - איי. די. איי, החברה הממוזגת הכוללת את פעילות הביטוח של חברת ביטוח ישיר ואישי ישיר, הגישה הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2001.
שי פוגל מנכ"ל ביטוח ישיר: "הרבעון הראשון של שנת 2001 היה השלב המכריע במיזוג שתי החברות. בהתחשב בכך שברבעון זה נעשו מירב הפעולות בתחום התפעולי והחיתומי, אנו גאים בתוצאות הכספיות לתקופה זו. את פירות המיזוג המוצלח נוכל להתחיל לקצור בעתיד הקרוב "
תוצאות הפעילות העיסקית
הרווח הנקי לחברת ביטוח ישיר לרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכם ב- 5.4 מליון ש"ח לעומת הפסד בסך 1.2 מליון בתקופה המקבילה אשתקד (הפסד זה משקף את תוצאות אישי ישיר בלבד אשתקד. ביטוח ישיר הרוויחה בתקופה המקבילה אשתקד 6.7 מליון ש"ח). נתונים מאוחדים של ביטוח ישיר ואישי ישיר.
הרווח המאוחד לפני מס לרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכם בסך של כ - 9.6 מליון ש"ח, לעומת הפסד בסך 1.2 מליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2000 (ביטוח ישיר הרוויחה אשתקד 13.8 מליון ש"ח). שינוי זה נובע בעיקרו מאיחוד תוצאות העסקים של ביטוח ישיר ואישי ישיר בתוקף ליום 31 בדצמבר 2000, והתנודתיות בשוק ההון בתקופה המדווחת לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
עסקי ביטוח כללי
פרמיה ודמים ברוטו לרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכמו בסך של כ - 116 מליון ש"ח לעומת כ- 77 מליון ש"ח בביטוח ישיר אשתקד. זהו גידול של כ-%51 הנובע בעיקרו מאיחוד תוצאות עסקיה של אישי-ישיר. על בסיס נתוני פרופורמה (נתונים מאוחדים של ביטוח ישיר ואישי ישיר) יש גידול של %10.
החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2001 ברווח מעסקי ביטוח כללי בסך של כ - 8.8 מליון ש"ח, לעומת 8.6 מליון ש"ח (על בסיס נתוני פרופורמה) ברבעון הראשון של שנת 2000, זהו גידול של כ - %1.
עסקי ביטוח חיים
פרמיות ברוטו לרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכמו בכ - 3.9 מליון ש"ח, כולל פרמיות חסכון בסך של כ-1 מליון ש"ח לעומת כ-2.3 מליון ש"ח, כולל פרמיות חסכון בסך 286 אלף ש"ח, ברבעון הראשון של שנת 2000 . זהו גידול של כ-%70.
החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2001 ברווח מעסקי ביטוח כללי בסך 13 אלפי ש"ח, לעומת הפסד בסך 1.2 מליון ש"ח אשתקד.
על המיזוג התפעולי
בסוף דצמבר 2000 ביצעה החברה רה ארגון אשר במסגרתו פוצלה פעילות הביטוח בישראל של החברה אל חברת אישי ישיר, כך שבעקבות הפיצול תרוכז פעילות הביטוח בישראל של החברה בחברה בת בבעלותה המלאה. הנהלת החברה בדעה כי ביצוע הפיצול יאפשר לרכז את הפעילות בתחום הביטוח של החברה ושל אישי ישיר בחברה אחת, דבר שיאפשר ניצול יתרונות לגודל, יקל על תפעול פעילות הביטוח ויחסוך מנגנונים נפרדים לשתי חברות הביטוח. בעקבות המיזוג פועלת החברה ממרכז ארצי אחד הממוקם בבית צור שמיר בתל אביב ורוב שירותיי החברה ניתנים באמצעות הטלפון או הדואר לאחר שסגרה את המשרדים בראש העין ששימשו לפעילותה של חברת אישי ישיר בטרם רכישתה על-ידי ביטוח ישיר.
החזקות חברות בת ושותפויות
לחברה החזקות במספר חברות שמיר שמאות ישירה בע"מ - בבעלות מלאה - העוסקת במתן שירותיי שמאות לרכבים, וד"ר פח וצבע בע"מ - בבעלות משותפת עם צד שלישי - העוסקת במתן שרותיי מוסך לתיקוני רכב לאחר תאונות. בדצמבר 2000 חתמה החברה על הסכם עם קרן פורמולה ונצ'רס ומשקיעים נוספים לפיו יקימו הצדדים חברה חדשה שתעסוק בפיתוח ושיווק של תוכנה לניהול תמחור והכנסות (Pricing & Revenue Management). חלקה של החברה מתוך ההון המונפק של החברה החדשה %38.25.
על ביטוח ישיר
חברת ביטוח ישיר, הקיימת כ- 6 שנים הינה החברה הגדולה והמובילה במכירת פוליסות ביטוח ללא סוכנים. לחברה יש רשיון לעסוק במגוון רחב של תחומים כגון: ביטוח חיים, ביטוח כלי רכב חובה, רכב מנועי רכוש (מקיף וצד ג'), ביטוח מקיף לדירות ולבתי עסק ועוד.
יתרונות מכירה ללא סוכנים
חברת ביטוח ישיר מוכרת ללקוחותיה פוליסות ביטוח ללא תיווכם של סוכני הביטוח. החיסכון בעמלת הסוכן יחד עם תפירת תעריף דיפרנצילי המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הוא, הן שתי הסיבות לפער במחיר לטובת הצרכן בביטוח ישיר. פער זה מאפשר לחברה למכור פוליסות רכב, דירה וביטוחים אחרים במחירים נמוכים מתעריפי חברות הביטוח הפועלות באמצעות סוכני ביטוח. מוקדני החברה נמצאים בקשר טלפוני מתמיד וישיר עם הלקוחות, דבר המאפשר שליטה, בקרה ויכולת התאמה ושינוי של תנאי הביטוח בזמן אמת.
מעבר לפעילות ציבורית
בדצמבר 1999, הפכה "ביטוח ישיר" לחברה ציבורית ונרשמה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
הבעלות על חברת ביטוח ישיר
צור שמיר - %50
הציבור - %24
בנק לאומי - %20
מאיר שני - %6
בעלי תפקידים בחברה
מוקי שנידמן - יו"ר
שי פוגל - מנכ"ל
פעילות טכנולוגית
החברה משתמשת בטכנולוגיות לשם התאמת רמת השירות לצורכי הלקוח תוך הוזלת עלויות, הן ללקוח והן לחברה. לחברה תוכנה מקיפה ואינטראקטיבית המשלבת את כל תחומי הפעילות של החברה. החברה פועלת במתן הצעות ביטוח ושירות ללקוחותיה באמצעות הטלפון, הפקס והאינטרנט בכתובת האתר: www.555.co.il
שירות לקוחות
חברת ביטוח ישיר רואה בשירות הלקוחות חשיבות ממדרגה ראשונה במקביל לחשיבות החיסכון בעלויות עבור הלקוחות. השירות מופעל ברמה גבוהה על פי תקן ISO 9002. לחברה מאגר נתונים הכולל מידע מקיף ומעמיק לגבי העדפותיו וצרכיו של כל לקוח.
ביטוח ישיר - DIRECT INSURANCE שי פוגל - SY FOGUEL
תאריך:  31/05/2001   |   עודכן:  31/05/2001
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחשון ליית, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מנכ"ל כללבו;
טלי רוזן, ארד תקשורת
שפייזמן: כ.א.ל מובילה את שוק כרטיסי האשראי כחברה עצמאית בהנפקת וסליקת כרטיסי אשראי בישראל
אלי יוסף, דובר
שר האוצר וסגן ראש הממשלה סילבן שלום אישר את תזכיר החוק החדש
עדי מוצפי, יחסי ציבור
-הודעה מטעם אינטל;
מעבד האיטניום, המיועד לרמות הגבוהות ביותר של ארגונים ומחשבים בעלי ביצועים גבוהים, הראשון במשפחה של מוצרי 64 ביט של אינטל.
גיא שמואלי, יחסי ציבור
- הודעה מטען ג'ון ברייס הדרכה;
ג'ון ברייס הקימה את המרכז בשיתוף עם חברת קוץ'
סיסטם הטורקית המובילה בתחום המחשוב במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il