מבצע התרמה לוהט לצינון ימות הקיץ החמים, יאפשר לאוהבי הגלידות להרים תרומה למען ילדי בית איזי שפירא במהלך החודשים יולי-אוגוסט. על כל רכישת מאגדת של גלידות נסטלה ברשת השופרסל יתרמו שתי החברות חצי שקל כל אחת למען ילדי בית איזי שפירא.
בבית איזי שפירא מייעדים את ההכנסות הצפויות לפרויקטים לקידום ילדים עם צרכים מיוחדים.
לדברי יהודי ליפמן, מנכ"ל גלידות נסטלה: "הרעיון למבצע עלה מתוך מחויבות והתמסרות של גלידות נסטלה לקהל הילדים. גלידות נסטלה רואה בקהל הילדים קהל יעד מרכזי ונאמן ואנו מחזירים לו אהבה באמצעות קידום אג'נדה חברתית לקידום ילדים ובני נוער".
בנוסף, ציין ליפמן, רותמת גלידות נסטלה את עובדיה להעצמת וקידום המבצע בנקודות המכירה של רשת שופרסל.
לדברי אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל: "אין דבר שמשמח אותי יותר מאשר חיבור לטוב, לנתינה ולמחויבות כלפי הקהילה. אני יודע שכל שקל שנאסף ברשת שופרסל מועבר למעשים טובים וחשובים עבור ילדים שזקוקים לתמיכה מכולנו. אני נרגש היום מהמחשבה על המאמץ המשותף אותו אנו ממנפים כל יום, בכל חנות, בכל הארץ".
לדברי ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא: "חברות ועסקים נמדדים לא רק על-פי ביצועיהם הכלכליים אלא גם על-פי מדדים חברתיים וסביבתיים. בזכות חברות כמו נסטלה ושופרסל יכול בית איזי שפירא להמשיך להגשים חלומות ולהשפיע במעשים על חייהם של כל כך הרבה ילדים ובוגרים בישראל".
בית איזי שפירא, שנוסד בשנת 1980, הוא ארגון קהילתי ללא כוונת רווח, המגיש שירותים חינוכיים-טיפוליים מתקדמים לילדים מגיל כמה חודשים ועד גיל 12, פועל לשינוי חברתי, לקידום זכויות, הזדמנויות ושירותים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בישראל. הארגון מספק שירותים מקצועיים ליותר מ-17,000 ילדים ובני משפחותיהם מדי שנה.