חברת 'מולטילוק' בקמפיין לצילינדר האינטראקטיב עם כרטיס השכפול האישי תחת הסיסמא: "עם כל הכבוד ל"קילר" ול"גודזילה". התקציב כ-500,000 ש"ח.
חברת 'מולטילוק' (רב בריח בע"מ לשעבר) יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום בעיתונות, ברדיו ובכ-200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ לצילינדר האינטראקטיב החדש עם בקרת שכפול וכרטיס שכפול אישי תחת הסיסמא: "עם כל הכבוד ל"קילר" ול"גודלזילה"- מחליפים לצילינדר הבטוח ביותר".
במסגרת קמפיין זה - כל מי שירכוש צילינדר "מולטילוק" אינטראקטיב יקבל במתנה שעון סקובה של סווטש בשווי של 290 ש"ח
.
משרד הפרסום- WKSP
מנהל לקוחות- מתי ויינברג
סופרווייזר- קרן בוטל
מנהל קריאייטיב- אורי ליבני
קופירייטר- שוקי ברג
ארט- דניאל גולדין ואלון זייד
מפיקה- ענבל עברון.