X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם ספרייט
▪  ▪  ▪

המותג ספרייט, אשר יצא לראשונה בישראל בפעילות המציגה שיא חדש בנושא מעורבות הצרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, ישווק בימים הקרובים סדרה ייחודית של פחיות מעוצבות במהדורה מיוחדת שעוצבו על ידי הצרכנים.
בפעילות, שנערכה באתר האינטרנט, עוצבו למעלה מ-130,000 עיצובים מקוריים לפחיות ספרייט, כאשר מביניהם נבחרו 6 עיצובים שיתנוססו על גבי פחיות המותג ויחשפו בקמפיין ייחודי.
בין הצרכנים הזוכים שעיצוביהם נבחרו לעלות על הפחיות של ספרייט במהדורה מיוחדת - המעצבת והאומנית בתיה אפולו, אלמנתו של דן בן אמוץ, וכן גילה מהר מתל-אביב, אור בוהדנה מיקנעם (14.5), רועי אלבק מתל-אביב, מעיין שמעוני (21) מחולון ולואיס אייזמן מאלקנה.
בתיה אפולו: "גלשתי באינטרנט, ראיתי את התחרות של ספרייט ונשאבתי לגמרי לתוכה. מצאתי את עצמי יושבת שעות ומעצבת פחיות. נהניתי מאד מן העשייה".
מעיין שמעוני (21) מחולון, מנהלת שירות לקוחות: "רציתי לעצב פחית שתבטא את המושג חופש שבשבילי זה להיות רווקה, ללכת לים ולשתות דייאט ספרייט. אני ממש מתרגשת ומרגישה תוססת. לא זכיתי מעולם בשום תחרות למרות שהשתתפתי הרבה פעמים".
לואיס אייזמן מאלקנה: "רציתי לבטא את המשקה דרך העיצוב. הוא תוסס ועושה שמח בפה וזה ממשיך בכל הגוף ולכן הוספתי את הכיתוב: "feeling groovy". לואיס, מורה לאנגלית לשעבר עלתה לישראל לפני 29 שנים מניו ג'רזי: "מעולם לא עסקתי בעיצוב ואני מאוד מופתעת מהזכייה. זה מראה שכל אחד יכול אם רק מנסים".
אור בוהדנה, תלמידת כיתה ט' באורט יקנעם, אוהבת לעצב, לרקוד ולצייר. "כשהודיעו לי על הזכייה הייתי בדיוק אצל הדודים שלי וכולם צרחו ושמחו" אמא שרונה: "לא ידעתי בכלל שהיא השתתפה בתחרות הזו, היא ילדה מאוד מוכשרת ולהצלחות שלה היא מגיעה לבד".
גילי מהר מתל אביב, מעצבת עצמאית: "כשראיתי את הפנייה לתחרות זה היה בשבילי אתגר לעשות מה שאני מרגישה עם הקיץ הזה - עיצוב רענן לחום המעיק. התחרות הזו היא שינוי מרענן בקיץ".
רועי אלבק, תלמיד י"א בבית הספר אליאנס, מחובר מאד לעיצוב ובמיוחד לאומנות רחוב : "שמחתי להשתתף בפעילות של ספרייט. אומנות רחוב היא נשמה של חופש והטיפ שלי לכולם - תנשמו".
פעילות זו ממשיכה את הקונספט של ספרייט תחת המסר "THE SPRITE WAY" ומעצימה את נושא מעורבות הצרכנים בחיי המותג.
בנוסף לכך, 004 צרכנים שעיצבו פחיות ספרייט וזכו לדירוג הגבוה ביותר על ידי הגולשים באתר של ספרייט, זכו בפרס ייחודי שישלח לביתם - תיבה של 24 פחיות פרי עיצובם לשימושם הפרטי.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "המותג ספרייט ממשיך לחדש ולרענן בדרך מקורית ומאפשר לצרכנים לגעת במוצר האמיתי ולהיות שותפים בעולם התכנים שלו. אני שמחה על כך שבפעם הראשונה בישראל אפשרנו לצרכנים לגעת במוצר האמיתי ולעצב את פחיות המותג. מדובר בחדשנות שטרם נעשתה כמותה ומאפשרת לצרכנים לקבוע כיצד תראנה הפחיות שישווקו באופן מסחרי. פעילות ייחודית זו הינה חלק ממהלך שיווקי היוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חוויית המותג".

תאריך:  28/08/2007   |   עודכן:  28/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמית הלפרין
- הודעה מטעם אינטרנט זהב
עדי אדרי
- הודעה מטעם ליימן שליסל
רותם ורסקין
- הודעה מטעם מעלי מרקו
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם MAM'Z
שרון קביליו
לאליעזר לנדסמן ניסיון עשיר בניהול ובמכירות למגזר העסקי במקביל להיכרותו המעמיקה ופעילותו העניפה מול מיטב היצרנים, הספקים והלקוחות העסקיים בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il