אדום-אדום, מותג בשר הבקר הטרי של בקר תנובה, עולה היום, ה-28.8, בקמפיין תדמיתי חדש תחת הסיסמא "קצבים ממליצים: אדום-אדום, בשר טרי אמיתי". זהו קמפיין הפרסום הראשון של המותג אדום-אדום שהושק לפני כשלוש שנים ושווק עד כה בפעילות בנקודות המכירה ויחסי ציבור בלבד.
ההחלטה על יציאה בקמפיין פרסומי לאדום אדום התקבלה לאור הגעת המותג לבשלות המתבטאת בפריסה רחבה ברשתות השיווק בישראל בכ-250 סניפים. בכל נקודה כזו מתרחשת מהפכה ומעבר מבשר בקר מופשר לבשר טרי, שמכירותיו כובשות בין 85-90% ממכירות הבשר. המותג נמצא בתנופת פיתוח והרחבת קו המוצרים וזוכה לביקוש רב בקרב הציבור ולרמת מודעות גבוהה לגבי איכותו וטריותו.
הקמפיין מציג את איכויות הבשר הייחודיות של מותג בשר הבקר הטרי אדום אדום, עם דגש על שרשרת הערך של המותג משלב גידול העגלים ועד לצרכן. הבחירה בדמות הקצב נובעת מההכרה של אדום אדום בקשר הרגשי שקיים בין הצרכנים לקצב. הקצב נתפס כאוטוריטה בתחום הבשר, ובכך מחזקת אדום אדום את מומחיותה בתחום.
הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום BBDO SOHO, בהשקעה של כמיליון ש"ח והוא יעלה במודעות עיתונות ובקירות חוצות על נתיבי איילון.