הבושם החדש CKIN2U מבית קלווין קליין יושק בקמפיין ייעודי על ידי חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק ופרסום לצעירים בגילאי 18-35. התקציב המלא מוערך בכ-600,000 דולר.
הגדרת קהל היעד של הבושם החדש: טכנו סקסואל - צעיר בגילאי 18-24, חובב מסיבות, חצוף, סקסי, מעודכן באופנה החדשה, חובב גאג'טים, אינדיבידואל, גולש באינטרנט ומשתמש בתוכנות צ'ט ייעודיות.
שלומית פרימור מנהלת מותג קלווין קליין בחברת ש. שסטוביץ: "חיפשנו קמפיין שייתן מענה לקהל הצעיר העונה על ההגדרה טכנו סקסואל ובמקביל יתכתב איתו במדיה המוכרת לו ויגרה אותו במקומות הבילוי בהם הוא מבלה את זמנו הפנוי".
את קמפיין ההשקה של CKIN2U פתח קמפיין תדמיתי שעלה בפריסה ארצית במדיה של לעומק התודעה, במועדונים, ברים ופאבים נבחרים המובילים את סצנת הלילה.
במקביל למודעות התדמית הופק על ידי מחלקת הקד"מ של החברה ליין מסיבות CKIN2U יוקרתי במועדוני נבחרים ברחבי הארץ. חברת ש.שסטוביץ המשווקת את הבושם בישראל לקחה חסות על אומנים מהארץ ומחו"ל שייקחו חלק במסיבות בין האומנים:
DOLLAR MAN מהפרויקט של בוב סינקלר, מוקי & פילוני ועוד.
מחלקת האינטראקטיב של לעומק התודעה תנהל את הקמפיין האינטרנטי הכולל בניית באנרים ורכש מדיה, באתרים ייעודים הפונים לקהל שהוגדר טכנו סקסואל.
רובו של הקמפיין ייסוב סביב אתר האינטרנט אותו בנתה מחלקת האינטראקטיב של לעומק התודעה, דרכו יוכלו הגולשים להתעדכן בתאריכי המסיבות, אומנים אורחים, צפייה בתמונות מהאירועים השונים ומבצעי השקה של הבושם בחנויות הפארם.
את הקמפיין ילוו דיילים ודיילות שיחלקו דוגמיות בפארמים, במסיבות, בפאבים ובברים נבחרים ברחבי הארץ.
חברת לעומק התודעה מתמחה בשיווק ופרסום לצעירים בגילאי 18-35, בעלת זיכיון בלעדי בלמעלה מ 700 מקומות בילוי וחדרי כושר ברחבי הארץ, לחברה מחלקת קד"מ שעובדת עם חברות מובילות במשק, מחלקת אינטראקטיב המתמחה ברכש מדיה לקהל ייעודי ומחלקת מחקר.