חברת סקאל משיקה בישראל מחדש בימים אלה את המותג JVC, בהשקעה של 3 מיליון שקלים. במסגרת ההשקה מחדש תכניס סקאל לישראל קטגוריות חדשות של JVC ולראשונה תשווק מסכי LCD של המותג מ-32 אינץ' עד 46 אינץ'.
כמו כן תשיק סקאל בארץ ליין מוצרי אודיו חדשניים, מסרטות ווידאו דיגיטאליות, מיני DV ומסרטות וידאו HARD DISK.
לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: המותג היפני JVC הנחשב כאחד המותגים המובילים בתחומו בעולם, נתפס בעיני הצרכן הישראלי כאיכותי, מוביל וחדשני. וזאת על-פי מחקר שוק שביצעה סקאל לאחרונה.
לדבריו: סקאל תתמקד השנה בפעילות שיווקית ופרסומית אדירה במטרה לחזק את שלושת הקטגוריות המובילות של המותג: ווידאו, אודיו ו- LCD. עוד מסר סקאל כי במסגרת ההשקה המחודשת ישווקו מוצרי JVC ע"י חברת סקאל סיטונאות ברשתות השיווק המובילות, חנויות מתמחות, בחנויות החשמל ברחבי הארץ ובחנות הדיוטי פרי בנתב"ג.
כמו כן, במסגרת ההשקה המחודשת תצא סקאל במסע פרסום רחב שייערך על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי. הקמפיין כולל 3 שלבים כאשר בשלב הראשון תפרסם סקאל את מגוון המוצרים החדשים של המותג המושקים בימים אלה ברחבי העולם.
הקמפיין הראשון יעלה בתחילת חודש אוקטובר בתקציב הנאמד בכחצי מיליון דולר וכולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית, פוסטרים בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב.
בנוסף, תקיים חברת סקאל עמדה חווייתית ממותגת JVC בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג. העמדה תציג את ליין המוצרים החדשים והמתקדמים טכנולוגית בכל הקטגוריות בהן היא פועלת בארץ.
עוד מסר חיים סקאל כי לרגל ההשקה המחודשת תשיק החברה את מוצרי JVC בדיוטי פרי בנתב"ג במחירים אטרקטיביים במיוחד הזולים משמעותית ממחירם בארה"ב ובאירופה ויערכו מבצעי הנחות ומתנות, לדוגמא: כל הרוכש בדיוטי פרי מסך LCD של JVC בגודל 46 אינץ', יקבל במתנה מסך LCD של JVC בגודל 32 אינץ'.