X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

רשת פלאפון וסמסונג סלולר משיקות את SAMSUNG R510 - טלפון דור 3 בתצורת בר, אלגנטי ודקיק - 8.4 מ"מ בלבד. ה-SAMSUNG R510 מציע מגוון תכונות ופונקציות מתקדמות, הכוללות קישוריות BLUETOOTH, מצלמת ווידאו וסטילס באיכות של 1.3 מגה פיקסל, ספיקר פנימי מובנה ו-AGPS עם תוכנת פלאפון Navigator המאפשר ניווט באמצעות מפה והכוונה קולית.
ה-SAMSUNG R510 כולל תכונה חדשנית של זיכרון נייד המאפשר להעביר בקלות את כל סוגי הקבצים מהמחשב לכרטיס הזיכרון של המכשיר ללא תכונת עזר, בדומה לDisk On Key.
SAMSUNG R510 מציע מגוון מהמאפיינים הטכנולוגיים המתקדמים של דור 3: המכשיר מאפשר צפייה במעל 50 ערוצי טלוויזיה ייעודיים על צג המכשיר, הורדת קליפים וסרטוני וידאו, תומך בקצב העברת נתונים (מודם סלולארי למחשב האישי/למחשב כף יד) של עד 2.4Mbps.
למכשיר קישוריות BLUETOOTH המאפשרת העברת קבצים, שירים, תמונות וסרטונים בין התקנים תומכים וכן תמיכה בתכונת A2DP המאפשרת חיבור דיבורית או אוזניות Bluetooth אלחוטיות סטריאופוניות להאזנה אידיאלית לשירים המאוחסנים בזיכרון המכשיר או בכרטיס הזיכרון באמצעות נגן MP3 מובנה. סמסונג R510 מאפשר להגדיר שירים שהורדו מפורטל הדור ה-3, או הועלו מן המחשב האישי כצלצול בעת קבלת שיחה, או כהתראת שעון המעורר ויומן הפגישות.
בנוסף, סמסונג R510 כולל חריץ הרחבת זיכרון לשימוש בכרטיס זיכרון מסוג MicroSD בקיבולת של עד 2GB המאפשר למשתמש לאחסן מאות שירים בכרטיס הזיכרון. (בערכה מצורף במתנה כרטיס זיכרון בגודל 128MB, ניתן לרכוש באופן עצמאי כרטיסים בגדלים שונים).
למכשיר מסך TFT חד, בהיר, רחב ונוח במיוחד באיכות של 262 אלף צבעים, ומגוון תכונות חיוניות נוספות: מצב טיסה, טייפ מנהלים ומשיבון פנימי מובנה (כולל אפשרות סינון שיחות) לאחסון והאזנה להודעות ללא תשלום. כן המכשיר מצויד בפונקציה לזיהוי מהיר ונוח של המתקשר באמצעות תמונה או שם.
ה-SAMSUNG R510 כולל מגוון תכונות ניהול יומן נוחות בהן: 1,000 שמות או מספרים בספר טלפונים, מילון T9, רשימת מטלות, יומן פגישות, תזכורן קולי (טייפ מנהלים), שעון מעורר ושעון עולמי, מחשבון ואפשרות "ספירה לאחור" למס' מועדים חשובים בהגדרה אישית.
הערכה כוללת:
מכשיר SAMSUNG R510, סוללה, מטען נייד, כרטיס זיכרון בקיבולת 128MB, דיבורית אישית סטריאופונית.
מידות:
  • אורך: 113 מ"מ.
  • רוחב: 50 מ"מ.
  • עובי: 8.4 מ"מ.
  • משקל: כ-80 גר'
המכשיר יושק ברשת פלאפון בצבעים כחול ותכלת-כסוף.
מחיר:
ה-SAMSUNG R510 יושק ברשת פלאפון בתשלום חודשי של 59.9 שקל ב-36 תשלומים, למצטרפים לחבילת TV. במסגרת תוכנית "משתלם לכולם" יושק המכשיר בתשלום חודשי של 44.9 שקל לאחר זיכוי בזמן אוויר (למדברים ב-199 שקל בחשבונית).
תאריך:  10/10/2007   |   עודכן:  10/10/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il