חברת KFC (קאנטקי פרייד צ'יקן), אשר סיימה בימים אלו שידור קמפיין טלוויזיה שעלה בפעם הראשונה בארץ, מדווחת על הצלחה חסרת תקדים בקמפיין: שילוש המכירות.
עם תום הקמפיין עלו המכירות ב 65% אחוזים.
קמפיין KFC נערך באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם עלה בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון דולר, בטלוויזיה בערוצים 2, 10 וערוץ 24 וזאת למשך שישה חודשים, הסיסמה שנבחרה ללוות את הקמפיין היא "KFC טעים בטירוף". בקמפיין נראו בחור צעיר ובחורה על רולר בליידס עם הסיסמא: "לא תוכל להפסיק ללקק את האצבעות".
לארי לוין, סמנכלי"ת השיווק של KFC: "אחת המטרות העיקריות בקמפיין מסיבי מסוג זה, היה לעלות את מודעות המותג בקרב קהל צעיר, בני 20 פלוס ומשפחות צעירות. גודל ההצלחה, מעיד על כך שנקטנו באסטרטגיה שיווקית נכונה, אך זאת רק תחילת הדרך. אני מאמינה כי בשנה הקרובה הנוכחות שלנו אל מול המתחרים תעלה ואנו נוביל בשוק המזון המהיר".