תלמה מקבוצת יוניליוור, מובילת תחום חטיפי הדגנים לילדים עם 80% נתח שוק, מעלה קמפיין לסדרת סדרת חטיפי דגנים גדולים שוגי XL וקוקומן XL שהושקה במהלך הקיץ.
קמפיין הטלוויזיה, העולה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מציג סרטון אנימציה המתרחש בחלל (ברוח סרטון שוגי כוכבים): חטיף גדול מתעופף מעל דמותם של שוגי וחבריו ונוחת לידם בליווי הסלוגן - "חדש בכדור הארץ - חטיפים מוגדלים יותר טעים יותר FUN".
סדרת שוגי XL הושקה במהלך הקיץ וזוכה להצלחה גדולה. הסדרה כוללת שני מוצרים: חטיף שוגי XL במשקל 38 גרם (במקום 26 גרם) וחטיף קוקומן XL במשקל 34 גרם (במקום 23 גרם).
ממחקרים שערכה חברת יוניליוור עולה, כי חטיף אחד אינו מספיק וכי בדרך-כלל צורכים הילדים שני חטיפים בבת אחת. הסדרה החדשה מציעה פתרון בחטיף אחד מוגדל, בשני הטעמים האהובים ביותר על ילדים - קוקומן ושוגי.
לדברי איילת שטרית צינר, מנהלת תחום חטיפי דגנים ביוניליוור: "חטיפי הדגנים של תלמה הינם החטיפים המועדפים על-ידי ציבור הילדים. בעיני האמהות עדיפים חטיפים אלה על פני ממתקים ואף יכולים לשמש כארוחה קלה שקל לקחת מחוץ לבית. בעקבות זיהוי תופעת 'הצריכה הכפולה', החלטנו להציע לילדים ולאמהות את החטיף בגודל מוגדל, שמשקלו פחות משני חטיפים אולם משביע דיו ומשלב כיף, בריאות והנאה".
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן בר יוחאי
מנהל קריאייטיב: זאביק גנני
קופירייטר: רני צלח
ארטדיירקטור: שחף לוי
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית: עמית סמרי
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיק: אלון שמואלי
בית פוסט: גראביטי
מנהלת תחום חטיפי דגנים ביוניליוור: איילת שטרית צינר
מנהלת שיווק תחום החטיפים ושוקולד ביוניליוור: גליה נאור-גרוניך