X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪
דוד אבנר [צילום: יח"צ]

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, הודיע על שירות חדשני וייחודי לטובת לקוחות החברה בהשקעה של מיליוני ₪
מהיום, כבר לא צריך לחכות במרכז שירות
orange תספק מכשיר חלופי במקום המכשיר שנמסר לתיקון
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר הודיע על צעד נוסף במהפכת השירות, שירות חדשני וייחודי לטובת לקוחות החברה, בהשקעה של מיליוני שקל.
"במחקרים ובסקרי שוק שערכנו, עולה העדפתם הברורה של הלקוחות, למסור את מכשירם לתיקון, ללא המתנה. לאור זאת, בחרנו להנהיג שיטת תיקונים משופרת, אשר בימים אלו נבחנת במרכזי השירות והמכירה הפרוסים ברחבי הארץ. לקוח המוסר את מכשירו ייהנה ממכשיר חלופי באופן מיידי, הנושא את מספרו האישי. בתום התיקון, הודעה נמסרת ללקוח והוא יוכל לבחור להגיע לסניף או לקבל את מכשירו באמצעות שליחות".
orange עורכת פיילוט במספר מרכזי שירות ומכירה המיועד ל:
• שיפור חוויית השירות - שירות חדשני המאפשר קבלת מכשיר חלופי ללא צורך בהמתנה לתיקון המכשיר
• בקרת איכות קפדנית ביותר בתיקון המכשירים
• פינוי משאבים להענקת שירות מהיר יותר ללקוחות הממתינים במרכזי השירות
orange" רשת התקשורת הסלולרית שחרטה על דגלה להוביל את השירות בישראל, ממשיכה לחזק ולשמר את ערכי השירות, ולשפר את השירותים הניתנים ללקוחותיה גם במרכזי השירות והמכירה. החברה עורכת בימים אלו פיילוט ייחודי וראשון מסוגו בארץ, במספר מרכזי שירות ומכירה הפרוסים ברחבי הארץ, ובכך עושה צעד נוסף לרווחת הלקוחות ולקיצור זמן ההמתנה", אמר אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר.
orange מאפשרת לכל לקוח המוסר את מכשירו לתיקון ליהנות באופן מידי מקבלת מכשיר חלופי, ללא שינוי מספר הנייד. זאת על-מנת להקל על הלקוחות ולחסוך בזמנם היקר, כדי שיוכלו להמשיך בשגרת יומם, כאשר מלווה אותם מכשיר נייד פעיל.
במסגרת הפיילוט, הלקוח מוזמן לחזור כעבור 3 שעות עד 48 שעות, כאשר עומדת לרשותו האפשרות ליהנות משליחות ייחודית למשרדו או לביתו, לקבלת מכשירו חזרה בעלות סמלית של 19.90 שקל בלבד.
שרות זה מצמצם את משך ההמתנה של הלקוח במרכז השירות ומאפשר תיקון יסודי של המכשיר לשביעות רצונו של הלקוח. כמו כן, השירות מאפשר הפניית משאבים להענקת שירות מהיר יותר במגוון נושאים ללקוחות הממתינים במרכזי השירות.
במסגרת הפיילוט בוחנת החברה פעילויות שירותיות נוספות לרווחת הלקוחות.

תאריך:  23/10/2007   |   עודכן:  23/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il