X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דקסון
▪  ▪  ▪
[צילום: דן לב]

חברת התרופות הישראלית "דקסון", החלה בימים אלו מיתוג מחודש למשפחת התרופות ללא מרשם "דקסמול", הכוללת בין היתר את דקסמול (הקפלייה הצהובה), דקסמול סינוס ודקסמול קולד, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪.
המיתוג המחודש כולל אריזות חדשות, מוגדלות וחסכוניות יותר לצרכן, בעיצוב חדשני. חידוש משמעותי נוסף הוא מארז הקפליות הפנימי המכיל 8 קפליות, וניתן לחצייה לאורכו, כך שמתקבל מארז בן 4 קפליות, קומפקטי ונוח לנשיאה לכל מקום.
במקביל יועלה לטלוויזיה, לאינטרנט ובעיתונות קמפיין לדקסמול, הקפליה הצהובה לשיכוך כאבים והורדת חום, באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis". ההשקעה בקמפיין כ-3 מיליון ₪.
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "לאחר כ-15 שנה בהן ביסס המותג דקסמול את מעמדו המוביל בשוק הישראלי, החלטנו כי הגיעה העת לרענון, ולא רק מהבחינה העיצובית. השינוי לווה במחקרי שוק מקיפים, לשם התאמה מירבית לצרכי הצרכן הישראלי. ראשית, הגדלנו את מספר הקפליות באריזות וקבעו מחירים אטרקטיביים לצרכן. שנית, יצאנו בחידוש בתחום מארז הקפליות: מצאנו, כי הביקוש למוצרים במארזים קטנים ונוחים לנשיאה, רלוונטיים ביותר גם לתחום התרופות ומכאן, הרעיון של מארז פנימי בן 8 קפליות הניתן לחצייה לאורכו".
עוד אומרת רוטשילד, כי: "בעקבות אסטרטגיית המיתוג מחדש, אנו צופים שעד לסוף שנת 2008, יגדל מחזור המכירות של המותג דקסמול בכ-20%".
הליך המיתוג מחדש מלווה במחירי השקה מיוחדים לצרכן. ניתן להשיג ללא מרשם רופא בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

תאריך:  23/10/2007   |   עודכן:  23/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il