במהלך חודש אוקטובר השלימה חברת ריס, המספקת לשוק הקמעונאי, לבעלי רשתות ולקניונים, נתוני אמת על פדיון חנויות, מידע השוואתי אודות פדיונות למ"ר, נתוני מכירות, אפיונים צרכניים, קהלי יעד, תזמוני שוק, נתוני השוואה מקומיים ארציים ובינלאומיים עפ"י מדגמים השוואתיים, את הצטרפותם של למעלה מ-40% מחנויות רשתות האופנה למערכת, כולל נתוני מכירה יומיים החל משנת 2006.
במהלך החודשיים האחרונים הצטרפו הרשתות פוקס, קרייזי ליין, לי קופר, בלו בירד, לוצ'י, זברה ורשת סטימצקי.
סה"כ מחוברות כיום למערכת כ-800 חנויות של רשתות בתחום האופנה וההנעלה והחברה נמצאת בימים אלה במו"מ עם עוד מספר רשתות בתחום האופנה וההנעלה המונות יחד כ-400 חנויות נוספות.
מערכת ריס שנמצאת בבעלות 51% חברת יובלים ו-49% חברת סגמנט קולטת מלקוחותיה נתוני אמת של פדיון חנויות ברמה יומית או חודשית על ידי ממשקים אוטומטים או על ידי הקלדה, המערכת מבצעת חישובי ממוצעים על גבי הנתונים שהוכנסו אליה והלקוח יכול לקבל באופן שוטף ועצמאי מידע שיווקי הנחוץ לו להפעלת העסק ופותרת אותו מתלות בשמועות, מידע חיצוני, סקרי שוק ועוד.
לאור דרישת הלקוחות הקימה החברה מחלקה כלכלית המספקת ללקוחותיה דוחות וניתוחים אודות מצב השוק, כולל המלצות לשיפורים ושינויים.
שלומי ינאי מבעלי חברת יובלים מציין שכל נתוני הפדיון והמידע המוכנסים למערכת נשמרים בסודיות והמערכת בנויה כך שלקוח אחד לא יכול להסיק מהנתונים והדו"חות המופקים על ידו נתונים אודות לקוח אחר. רמת אבטחת המידע של המערכת הינה מהמתקדמות בעולם. עוד הוסיף ינאי שמערכת ריס אינה מתיימרת לספק נתונים אודות רמות המכירה הכוללות בקניונים. המערכת מפיקה נתונים על בסיס העסקים, החנויות והרשתות שמצטרפות למערכת בלבד.