מיצובישי מקבוצת כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסומי לדגם האאוטלנדר החדש תחת הסיסמא choose your own way בחר את הדרך שלך. היקף הקמפיין 500,000 דולר.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יכלול סרטוני פרסומת בטלביזיה באורך 25 שניות ו-15 שניות. כמו כן, יעלה פרסום באינטרנט שהופק על ידי חברת "אייקון אינטראקטיב".
מיכאל פורז, מנהל השיווק של מיצובישי ישראל, מציין כי המסר הפרסומי בקמפיין תואם את חזון החברה בעולם "תרשה לעצמך לחיות קצת". הקמפיין פונה ללקוח המחפש רכב שיתאים לסגנון החיים ההרפתקני שלו.